A magyar oktatás védelmében: elképzelhető, hogy nem is olyan nagy a baj, mint egyesek terjesztik?
Nagyon sokan mondják, hogy a magyar oktatási rendszer rossz.
Rétvári Bence, államtitkár azonban elég logikus véleményt fogalmazott meg, ahol érintette az oktatás színvonalát, a tanárok fizetését, a tankönyveket.
Mit gondoltok?
Akkor konkretizáljuk, mi az oktatási rendszer feladata, mik a felelősségei?
Már látom, honnan fúj a szél, de nem árt 1-2 dolgot konkretizálni.
Szóval nem védeni, vagy támadni kellene a közoktatást, hanem CSINÁLNI.
#12 voltam
1-s vagyok. Most csak az írástudóságról írok.
Lehet, hogy valamit rosszul tudok ?
Mert én azt hittem, hogy akik a kicsiket tanítják írni olvasni, azok ezért pénzt kapnak.
Itt az értékes végtermék egy írni olvasni tudó gyerek.
A társadalmat ez az értékes végtermék érdekli.
Ha egy tanár ezt nem tudja előállítani, akkor mondja meg, hogy nem tudja.
Ez nem baj.
A baj az, hogy nem állítja elő az írni-olvasni tudó gyerkőcöket, de elhallgatja ezt és felveszi ezekért a selejt munkákért is a pénzt.
Ebben a selejt gyártásban egyébként az egész iskolarenszer így -úgy résztvesz.
Nincs megfigyelhető minőségellenőrzés az iskolarenszerünkben.
Kérdező!
Van gyereked? Iskolás?
Menj be egy átlagos hazai suliba és nézz szét kicsit, nézd meg a tanárokat is.
A helyzet szerintem rosszabb, mint gondolnád...
Na, de most komolyan.
Mi köze van a számítógép ajándékozásnak az oktatás szinvonalához?
Hány számítógépet kell ajándékozni egy kisgyereknek, hogy megtanuljon írni olvasni ?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!