Online marketing és "mezei" marketing között mi a különbség?
Mi a különbség a kettő között?
Miben másabb egy online marketing területe mint mondjuk egy marketing asszisztens munkája között?
Az online marketing és a hagyományos (vagy "mezei") marketing közötti különbség elsősorban a médiumban rejlik, amelyen keresztül a célközönség találkozik a marketingüzenettel.
Az online marketing minden olyan marketingkampányt magában foglal, amely az interneten történik, és magában foglalja vállalkozásának különböző digitális terekben történő népszerűsítését. Az online marketing eszközei közé tartoznak az online bannerek, a tartalommarketing, a közösségi média, az affiliate marketing, az e-mail marketing, a keresőmotor-optimalizálás (SEO), a keresőmotor-hirdetés (SEA) és a multimédia (videók, podcastok stb.).
A hagyományos marketing olyan offline hirdetési és promóciós módszereket használ, mint a televíziós reklámok, rádióreklámok, nyomtatott hirdetések és advertoriálok, kültéri hirdetések (pl. plakátok), promóciós tárgyak, események, vásárok és kiállítások, szponzorálás (pl. események).
A marketing asszisztens feladatai közé tartozik a piackutatás, a marketingkampányok végrehajtása, a szervezet közösségi média jelenlétének kezelése, az eseménytervezés és végrehajtás támogatása, valamint a marketing analitika és jelentések karbantartása. Ezek a feladatok mind az online, mind a hagyományos marketing területén előfordulhatnak, attól függően, hogy a vállalat milyen marketingstratégiát alkalmaz. A marketing asszisztens tehát mindkét területen dolgozhat, és a munkaköri feladatai között szerepelhet az online és a hagyományos marketingkampányok támogatása is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!