Áruk megrendelésének módjainak előnyei és hátrányai mi?
Írás (faxon, e-mail, megrendelő levél)
Telefon
Személyesen
Üzletvezető útján
Az írásbeli kommunikáció aszinkron. Előnye, hogy bármikor tudsz rendelni, és hogy azonnal lesz nálad írás, amivel akár bizonyíthatod is, hogy te ezt rendelted. Hátránya, hogy azt később olvassák el, nincs lehetőség megbeszélésre, az igények konkretizálására. Így előfordulhat, hogy nem azt rendeled meg, amit szeretnél.
Telefonon már tudsz egyeztetni, de ahhoz időpont is kell, amikor mindketten ráértek. Meg tudjátok beszélni, hogy mit, hogyan, kérdéseidre is választ kaphatsz. Hátrány, hogy a végén nem lesz kezed ügyében semmi, amivel igazolni tudnád, hogy ezt rendelted, és a beszélgetés során nem látod a partner testbeszédét.
A személyes találkozó ezeket a hátrányokat kiküszöböli, viszont ahhoz nemcsak időpont, hanem helyszín kell, gondosan elő kell készülni, hogy szépen nézzél ki, és a ruhád is szép, elegáns, rendezett legyen. A helyszínre el is kell jutni.
Üzletvezető útján: Te beszélsz az üzletvezetővel arról, hogy mit szeretnél, az üzletvezető pedig megrendeli az adott dolgot. Mindkét alkalommal előfordulhat, hogy nem sikerül jól kommunikálni, hogy mit szeretnél, és nem egészen azt kapod, amit vársz. Ráadásul az ár sem biztos, hogy annyi, mint amennyit gondolsz, így végül lehet, hogy a valós árnál többet kérnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!