Másodszor rontják el a megrendelésemet, mit tudok tenni?
Figyelt kérdés
Erről az oldalról kb minden 3.nak elrontják a rendeléseimet. Egyszer Orijen táp helyett Acanát kaptam, ugyanazért az árért, pedig az Acana olcsóbb lett volna, ha azt kérek. Most meg egy literes balzsamot rendeltem, de a 250ml-eset kaptam a literes áráért! 3x annyiba került, mint a 250ml-esnek kellett volna! A telefont persze nem veszik fel soha ... Meg én is hülye vagyok, hogy nem néztem meg mindjárt a futár előtt a rendelést, de az is rohan folyton, nem akarom feltartani, mire mindent átnézek benne, hogy jó-e.
Azon kívül, hogy nem rendelek tőlük többet és káromkodtam egy sort, mit tudok tenni?? Már semmit, mi?
2020. dec. 15. 13:31
1/24 anonim válasza:
Ha nem bontottad fel, akkor elállási nyilatkozattal egyetemben visszaküldheted.
2/24 anonim válasza:
Hiába is várná meg a futár, ő nem viheti azonnal vissza. Jelezned kell a hibát és aszerint eljárni Ha nem veszik fel a telefont, jobb is, az e-mailnek legalább nyoma marad.
3/24 A kérdező kommentje:
Hát nem volt külön becsomagolva, csak a dobozva volt téve a többi cuccal. Írtam nekik email-t, lefotóztam a papírt, amire a termékek vannak írva, hogy miket kértem, meg lefotóztam a terméket is, de nem tudom, ez így mennyire hiteles, de már elegem van belőlük. Tuti erre is találnak kifogást.
2020. dec. 15. 13:57
5/24 anonim válasza:
Fogyasztóvédelem.
Amúgy meg küldd vissza, netről rendelt cuccoknal 2 hétig elállhatsz a rendelestol.
6/24 anonim válasza:
Melyik az az "erről az oldalról"?
7/24 anonim válasza:
Legokosabb lépés, ha nem rendelsz többet onnan. A pénztárcád is tömöttebb marad és az idegeidet sem terheled ilyen ügyekkel. Rendelj megbízható oldalról.
8/24 anonim válasza:
Annyi normális kereskedő weboldal van, nem éri meg pár forinttal olcsóbb miatt megbíhatatlan helyről rendelni. Én visszakérném a pénzemet a csomagért meg küldjenek futárt. Vagy cseréljék ki.
9/24 anonim válasza:
Többet innen ne rendelj. Nálam nem kaptak volna második esélyt.
10/24 anonim válasza:
Írd meg melyik oldalról van szó, nekem az emaggal volt ugyanilyen problémám és szó nélkül kiküldték amit eredetileg rendeltem, bár majd' 1 hónap volt mire visszaírtak :)) Amúgy akármelyik oldalról is van szó ez 100%-ban az ő hibájuk, tehát kötelességük ingyen kicserélni arra amit kértél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!