Másodszor rontják el a megrendelésemet, mit tudok tenni?
Erről az oldalról kb minden 3.nak elrontják a rendeléseimet. Egyszer Orijen táp helyett Acanát kaptam, ugyanazért az árért, pedig az Acana olcsóbb lett volna, ha azt kérek. Most meg egy literes balzsamot rendeltem, de a 250ml-eset kaptam a literes áráért! 3x annyiba került, mint a 250ml-esnek kellett volna! A telefont persze nem veszik fel soha ... Meg én is hülye vagyok, hogy nem néztem meg mindjárt a futár előtt a rendelést, de az is rohan folyton, nem akarom feltartani, mire mindent átnézek benne, hogy jó-e.
Azon kívül, hogy nem rendelek tőlük többet és káromkodtam egy sort, mit tudok tenni?? Már semmit, mi?
Petnet.hu
Írtam már nekik, az oldalon meg találtam egy olyat, hogy elvileg kamerarendszer figyeli a csomagösszekészítést, szóval elvileg meg kéne, hogy legyen nekik a hiba, meg elvileg mérik a csomag súlyát is, szóval talán kicserélik, vagy elküldik az ár kb kétharmadát, amennyivel többet fizettem a kisebb flakonért.
Köszi Nektek, hogy írtatok.
Igazából csak minden 3.at rontanak el, vagyis eddig így volt.
De igazatok van, csak próbálok megértő lenni, de ha nem cserélik ki, akkor tényleg begurulok.
Hát az eredeti kérdés, hogy van-e esélyem megkapni az eredeti terméket, amit rendeltem.
De már megkaptam a választ, amit köszönök.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!