Összességében mik a véleményeid a távoktatással kapcsolatban?
Főleg az ebben érintetteket kérdezem (tanárok, diákok, szülők) legyetek szívesek èletkort is írni a válaszokhoz.
1. Mennyire volt nehéz az átállás digitoktatásra?
2. Mennyire volt zökkenőmentes a tanulás?
3. Milyen platformokon keresztül tartottátok a tanár-diák kapcsolatot, hol történt a tananyagok átadása?
4. Számonkèrések, hogy zajlottak?
5. Voltak kontakt órák? Vagy csak jegyzet, feladatküldés volt?
6. Ha voltak kontakt órák, milyen alkalmazást használtatok?
7. Órarendetek változott az átállás során? Ha igen, miképp?
8. Órarend szerint voltak az órák?
9. Volt olyan tanár, vagy diák, aki nem tudott résztvenni a távoktatásban?
10. Mennyire voltatok túltergeltek? Meg tudtátok beszélni a tanárral?
11. Osztályfőnökkel tudtátok tartani a kapcsolatot?
12. Úgy nagyjából mit tartasz ebben a távoktatásban pozitívumnak és mit nem?
Válaszokat előre is köszönöm, vigyázzatok magatokra!
1.Hát fura volt, de hamar megszoktam.
2.Semmi probléma nem volt nálunk.
3.Zoom,Classroom,Teams
4. Redmentán voltak csak dolgozataink. Felelni nem feleltünk.
5.mindkettő volt.
6. Zoom, Teams
7. Nem minden óránk volt megtartva. Csak a nyelv, (angol, német), irodalom, történelem, informatika és osztályfőnöki
8.nem.
9.nem,nem volt ilyen probléma
10. igen, meg tudtuk beszélni
11.Persze,mondta is, hogyha van kedvünk felhívhatjuk, meg van is osztályfőnöki óránk csütörtökönként.
12. Pozitívum, hogy rájöttem, hogyha tankönyvből saját magam jegyzetelek akkor jobban tudok tanulni, mintha az órai vázlatot magolom be.
Negatívum.. Hát azt nem tudok mondani, nem volt bajom semmivel.
17 l
1. Nem volt annyira nehéz, hamar bele lehetett szokni.
2. Mivel a szüleim nem igazán tudnak segíteni a különböző kémia feladatokban magamtól kellett tanulnom, de nem volt vészes.
3. Facebook, Google Classroom, Zoom, Skype, YouTube, Kréta, igazából ahány tanár, annyi oldal, ezt nehéz volt követni.
4. Redmentán kaptunk tesztet, vagy kitették a feladatot és egy órán belül lefotózva kellett visszaküldeni. A legtöbb tanár meg inkább beadandókat íratott.
5. Igen voltak.
6. Zoom és Skype, meg YouTube, ahol a tanár liveolt, mi pedig kérdezhettünk.
7. Senki sem tudta mikor mi van, szóval a legtöbb feladatot kikaptuk hét elején és volt rá egy hetünk.
8. Nem.
9. Mindenki részt tudott venni. Sajnos az énektanár is...
10. Idegen nyelvből volt egy kicsi túlterhelés, de meg tudtuk beszélni.
11. Igen, amikor szükség volt rá kereshettük.
12. Szerintem pozitív, hogy így megoldották és nem a nyári szünetből vettek el. Az egyetlen negatívum, hogy nem tudtam találkozni a barátaimmal.
Akkor én is leírom a tapasztalataimat:
1. Nekünk se volt nehéz, igaz, az elején döcögősen ment
2. Voltak zavaró tényezők, például áramszünet, ami szerencsére nem órán történt. Viszont a Discord, Zoom és Skype néha akadozott
3. Classroom, Zoom, Messenger, Facebook
4. Google űrlap, a dogát be kellett fotózni, de inkább szerkeszthető pdf fileban kaptuk
5. Nekünk voltak kontakt óráink és jegyzeteket, feladatokat is kaptunk
6. Skype, Discord, Zoom
7. Nekünk változott, de senki se tarotta magát az òrarendhez, hiszen nevetséges volt 25 perces órákat tartani 5 perc szünetekkel
8. Nekünk sem, inkább a tanárok jelentkeztek messengeren, hogy mikor lenne nekünk jó órát tartani, hogy ne legyenek ütközések
9. Nálunk se volt szerencsére
10. Nem voltunk mi sem túlterhelve, ha úgy éreztük, hogy amit a tanárok küldenek, az egy kicsit sok, akkor írtunk nekik, hogy a határiőket tolják ki illetve csökkentsèk a feladatok számát. Volt hogy a tanárok kérdeztek rá, hogy mennyire bírjuk
11. Mi tudtuk, mind Facebook, messenger csoportban, mind ofő óra keretében
12. Pozitívum, hogy nem kellett korán kelnem, valamint nem volt sok tanórám, viszont negatívum, hogy nem talàlkozhattam barátokkal, kimaradt a suli második legfontosabb szerepe, a szocializáció ebben az időszakban.
18/F
1. Nekem nem volt nehéz átállni. Persze, kicsit fura volt, más, de nehéznek nem mondanám.
2. Volt egy-két kisebb probléma, de összességében jól ment. Volt olyan, hogy zéhánál a válaszaimat felét nem mentette el a rendszer, és 7 percem volt befejezni. Meg olyan is, hogy az esszém háromnegyedénél kidobott a rendszer, és újra kellett kezdenem az egészet.
3. Zoom, Coospace (ezt egyetemeken használják csak), Facebook, Skype, Drive.
4. Coospace-n voltak az írásbelik, Zoomon a szóbelik.
5. Egy kontaktóra volt, a többiből csak a házit kellett elküldeni.
6. Skype-on.
7. Az az egy megtartott órám rendes időpontban volt, de például a tesztek meg a zéhák nem mindig az óra eredeti időpontjában történtek.
8. Nem.
9. A diákokról nem tudok nyilatkozni, a tanárok közül mindenki megoldotta valahogy, töltött fel írásban anyagot vagy felvette az előadást és azt tették fel, elküldték hanganyaggal a Powerpoint előadást.
10. Szerintem nem voltunk túlterhelve, nagyjából mindenből annyi házit adtak, mintha rendesen órán lettünk volna.
11. Egyetemistaként nincs osztályfőnök, de kb. mindegyik tanár mondta, hogy ha szeretnénk velük konzultálni, csak írjunk és megbeszéljük.
12. Pozítivum az, hogy sokkal kevesebb időt igényelt. Nekem egy 90 perces óra amúgy 2.5 órát elvett az életemből, így meg eleve kevesebb ideig tartott az óra, csak beültem a székembe 9.55-kor, 11-kor vége volt az órának, és ennyi. Ami negatívum, hogy azért így kevesebb tudást lehet átadni. Azért teljesen más, ha ott vagy és magyaráz a tanár, együtt csináltok feladatokat, és nem csak feltölti az anyagot, pár gyakorló feladatot és a megoldókulcsot.
20/L
Én végzős voltam ebben az évben, szóval május eleje óta nem voltak óráink már. 18/F illetve szakgimnázium.
1. Nem volt különösebben nehéz.
2. Az elején talán voltak kissebb problémák vele, viszont 1-2 hét alatt mindenki belerázódott.
3. Teams.
4. Volt, hogy a feladatokat meg kellett oldani mondjuk 1 órán belül és feltölteni Teams-re, de volt olyan is ahol opciók voltak és a helyes választ kellett kijelölni. Ezen kívül még beadandó feladatok voltak jellemzőek.
5. Mindkettő volt.
6. Teams-ben konferencia.
7. Nem változott.
8. Igen, de volt olyan tanár aki nem várta el, hogy ott legyél időre, vagy csak szimplán nem ellenőrizte. Volt olyan is, aki nem is tanított egyáltalán távoktatás alatt.
9. Diák nem volt, tanár maximum azért, mert nem tartotta fontosnak már az óráját az utolsó pár hónapban érettségi előtt.
10. Nem voltunk túlterheltek, a tanárok figyelemmel voltak arra, hogy számunkra az érettségire készülés lehet fontosabb, mint a tantárgyuk.
11. Igen, tudtuk.
12. Aki akart, több időt tudott érettségire készüléssel tölteni, viszont voltak, akiknek így még annyi motivációjuk sem volt a tanulásra mint eddig, ezért jobban leszakadtak a többiektől tudásban.
1. Mennyire volt nehéz az átállás digitoktatásra?
Nem volt nehéz.
2. Mennyire volt zökkenőmentes a tanulás?
Bele kellett jönni, de ok segítséget kaptunk.
3. Milyen platformokon keresztül tartottátok a tanár-diák kapcsolatot, hol történt a tananyagok átadása?
Classroom, meet, Teams, Zoom.
4. Számonkèrések, hogy zajlottak?
Volt olyan, hogy megkaptuk a feladatokat és vissza kellett küldeni. Olyan is, amikor kamera és mikrofon használatával írtunk TZ-t. Több beadando volt, akár komplett érettségi feladatsorok.
5. Voltak kontakt órák? Vagy csak jegyzet, feladatküldés volt?
Volt/van bőven.
6. Ha voltak kontakt órák, milyen alkalmazást használtatok?
Feljebb írtam
7. Órarendetek változott az átállás során? Ha igen, miképp?
Nem.
8. Órarend szerint voltak az órák?
Igen. Pluszban volt olyan, hogy az őszi érettségi előtt a szünetben is volt konzultácios lehetőség. Persze ez nem volt kötelező.
9. Volt olyan tanár, vagy diák, aki nem tudott résztvenni a távoktatásban?
10. Mennyire voltatok túltergeltek? Meg tudtátok beszélni a tanárral?
Az elején sok volt, de szoltunk az ofonek, aki megbeszélte a szaktanárokkal.
11. Osztályfőnökkel tudtátok tartani a kapcsolatot?
Igen, persze. E-mailben, messengeren, online osztályfőnökin. A szülőknek is ír rendszeresen a lev. listára
12. Úgy nagyjából mit tartasz ebben a távoktatásban pozitívumnak és mit nem?
Hiányoznak az osztálytársaim, a szünetek, a közös élmények, a szalagavato.
18/L
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!