Miskolcon lehetséges lenne egy több vonalas metró?










Azért, hozzá kell tenni, hogy az M4-es metró nem is a legfontosabb beruházás volt, de tegyük fel ha lenne Miskolcon metró. 2009-ben a Wikipédia szerint 40 ezer fő volt a napi forgalom az egész villamos hálózaton.
Míg a budapesti M1-es metró napi forgalma eléri a 100 ezer főt, pedig az majdhogynem egy föld alá dugott villamos.
Ezek miatt szerintem nem érné meg metrót fenntartani Miskolcon. Szerintem még Debrecenben sem lenne elég utas hozzá.





Az M4-es metróról mindig is tudni lehetett, hogy nem egy ésszerű megtérülési idejű beruházás. Na, ilyet NEM kène Miskolcon is csinálni.
10 000 fő/csúcsóra/iránytól érdemes teljesen elkülönített pályájú infrát építeni, ráadásul ennek az utasáramlásnak célszerű több kilomèteren át fennáll i - ettől Miskolc nagyon messze van.





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!