Mennyire oka a MÁV-nál a késések esetében az emberi mulasztás, hiba?
Ugye az emberi hülyeség létező dolog, sokszor úgy érzem hogy nagyon sokszor emberi hülyeség miatt van sok késés ami ellen lehet tenni. Pl rosszkor indítanak vonatokat.
Pl. Utaztam vonaton minap és érkező zónázó vonat bedöglött így másikat kellett indítani persze emiatt máris 10 perc késés. Mi lenne ha erre lenne protokoll és ilyen esetben gyorsan be tudnának állítani egy vonatot. De bent is volt a vonat csak jóval később indították valami töketlenség miatt..
Aztán persze a helyi személy vonatot előbb indítottak okosan így végig a seggébe kullogott a zónázó vonatom még egy 15 perc késés emiatt....
Nagyvonalakban úgy látom hogy ami állami, ott nem a hatékonyság a fő szempont hanem járjanak be az emberek dolgozni (úgy ahogy...) és kapjanak érte fizetést, az lényegtelen hogy mennyire jól működik a rendszer.
Az államnak szüksége van a vasúti közlekedésre, bármi történik fenn kell tartania. Nem nyereségért működő magánvállalkozás ami bezár amennyiben veszteséges, tehát lényegében csak el kell tölteni az idődet valamivel, utána lehet hazamenni.
A személyszállítás borzalmas, folyamatosak a késések, veszteséges, stb.
Néhány országban magáncégek is üzemeltetnek járatokat, megéri nekik hiszen csinálják.
MÁV Cargo eladva. Az államnak veszteséges volt, ne gondoljuk hogy más akart pénzt veszíteni rajta.
Szóval a hozzáállással van a baj, semmi mással.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!