Jogosan akadt ki a jegypénztáros ilyen kis apróságon? Legalábbis én nagyon jelentéktelen is apróságnak látom
Szombathelyről akartam Győrbe eljutni csak nem Intercityvel hanem Sopronon keresztül személyvonatokkal (az oka lényegtelen, így volt kedvem). És azon akadt ki a pénztáros, hogy nem azt mondtam hogy Győrbe kérek jegyet Sopronon keresztül, hanem hogy kérek jegyet Sopronba a legközelebbi személyvonatra, majd onnan tovább Győrbe személyvonatra, hozzátéve azt is, hogy pontosan melyikre. Szóval ezen akadt ki, már majdhogynem elkezdett kiabálni hogy akkor miért nem azt mondod hogy Győrbe Sopronon keresztül. Mintha bárkinek bármi kárt is okoztam volna ezzel.
Jogosan kezdett el beszólogatni?
Neked jelentéktelen, neki a munkáját valósíznűleg megkönnyítette volna, ha úgy mondod.
De az is lehet, hogy nem köszöntél, flegma, lekezelő stb voltál, vagy csak rossz napja volt.
Ilyen apróságon kiakadt? Lehet, hogy két billentyűvel többet kellett lenyomnia! Azt a kûrva!
Persze mindenkinek lehet rossz pillanata, de ezt nagyon nem szabad egy ügyféllel szemben éreztetni. Attól leszel profi ügyfélszolgálatos, ha a téged idegesítő helyzetekben is megmaradsz tárgyilagosnak, higgadtnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!