Van-e a BKV-nak olyan fóruma, ahol meghallják azt, hogy a textil üléshuzatok undorítóak?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
És valóban nem lehet sehol ezt megemlíteni? Annyira hányok attól, h olyan buszokon kell utazzam, ahol minden büdös, koszos, undorító... :(
Már néztem a bkv honlapján, de ott nem adnak lehetőséget erre. nincs is ügyfélszolgálati elérhetőségük. Vagy én tévedek és ők nem szolgáltató cég? (még, ha állami is...)Fizetem rendesen a bérletet, az adót a rezsit meg még ki tudja mennyi mindent, és akkor ezek a nagyhatalmú bkv-s f@szfejek ülnek a mahagóni borítású irodájukban, csinálják a semmit(már, ha nem lopnak éppen) én meg rohadok a büdös buszokon havi 10ezerért.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kedves UTOLSÓ!
Először is, nem hinném, h megsértettelek volna azzal, h tiszta járműveken akarnék utazni, ha már fizetek.
Másrészt, ha meg beletartozol abba a bandába akik lopják a bkv-s pénzeket, akkor nem is sajnálom, h a beledbe tapostam, mert te bunkó vagy...
Harmadszor pedig van olyan fóruma a bkv-nak ahol MEGHALLJÁK azt amit itt, ezen a portálon említettem???? Ez volt a kérdés.
Íme a válasz egy formalevél, egy nagy semmi:
Hivatkozva a Társaságunkhoz 2010.......-én érkezett elektronikus levelére, a Közúti Jármű Főmérnökség állásfoglalása alapján az alábbi tájékoztatást adjuk:
Társaságunk évek óta törekszik arra, hogy járműveink megfelelő esztétikai állapotban álljanak utasaink rendelkezésére. Az utazóközönség észrevételeinek figyelembevételével az ülések zömén a régi műbőr kárpitot komfortosabb és esztétikusabb plüss kárpitokra cseréltük ki. Az ilyen fajta ülések tisztítása ugyanakkor nehezebb feladat, mint a műbőr üléseké. Járműveink takarítását erre a feladatra szakosodott külső partnerrel végeztetjük. A lehetőségeinkhez képest igyekszünk a járműveket tisztán forgalomba állítani.
A járművezető feladata, hogy az utastérben súlyos szennyezést észlelve, a telephelyre vigye a járművet tisztításra és fertőtlenítésre. Ebben az esetben azonban a jármű nem tud tovább részt venni a forgalomban, hátrányosan érintve így utasainkat a további közlekedésben.
Tapasztalataink sajnos azt mutatják, hogy a járművek tisztán tartása a jelentős anyagi ráfordítások ellenére sem mindig sikeres. Az utasok egy része gyakran a szennyezett ruházatukkal és a felelőtlen magatartásukkal, illetve az utazási feltételekben foglaltak ellenére ételek fogyasztásával szennyezi az üléseket, a jármű belsejét, kellemtelenséget okozva ezzel a többi utasnak és Társaságunknak.
Amennyiben ilyen tisztasági, higiéniás probléma merül fel valamelyik járművünkkel kapcsolatban, tisztelettel kérjük, hogy a járatszámon kívül a rendszám vagy pályaszám és az időpont megadásával segítse munkánkat, annak érdekében, hogy a megfelelő intézkedést megtegyük.
A kellemetlenség miatt szíves elnézését kérjük, igyekszünk mindent megtenni a szolgáltatás színvonalának javítása érdekében.
HÁT ENNYI...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!