Milyen jogcímen ad el a MÁV-START jegyeket a HÉV-re?
Ma jött a hír, hogy a H5-ös HÉV külső szakaszára lehet jegyet venni a MÁV-START Vonatinfó alkalmazásából.
Azon túl, hogy ez még egy rúgás az így is teljesen szétszabdalt és áttekinthetetlen díjszabásra, a MÁV-START ezt milyen jogcímen teszi?
A HÉV vonalakra a BKK értékesíti a jegyeket, és az ellenőrzést is a BKK végzi. A MÁV-HÉV megkapja az őt megillető pénzt az államtól, és gondolom a BKK-állam közötti szerződés szerint a BKK is hozzájárul a dologhoz. Ezek után milyen alapon enged fel a MÁV-HÉV (MÁV-START?) BKK jegy nélküli utasokat a vonatokra?
"A HÉV már a MÁV kezelésében van egy jó ideje. Szép is lenne, ha a saját járataira nem adhatna el jegyeket."
Értelmesebben nem lehetne válaszolni? Egyrészt gondolom nem tűnt fel, hogy én magam írtam a MÁV-HÉV-ről (ami amúgy nem a MÁV-START, de mindegy). Másrészt ennyi erővel a VT-Arriva adhat el jegyet saját zsebre pl. az 5-ös buszra, mert néhány buszt ő üzemeltet?
nem tudom az 1 est miért pontozták le
teljesen korrekt volt amit írt.:)
# 4
Miért korrekt? Valaki fizet azért, hogy egy járatot üzemeltess, akkor nem engedhetsz fel boldog-boldogtalant saját zsebre. Arról nem is beszélve, hogy a MÁV-HÉV szándékosan rombolni próbálja a fővárosi tarifaközösséget, ami megbocsáthatatlan bűn, de ami szomorúbb, hogy ezt a város és az ország is engedi neki.
kérdező
azt ugye tudod hogy az általad említett közlekedési cégek, állami, önkormányzati cégek, nem piaci cégek.
Egyik sem harcol a másik elen:)
Mind az adófizetők pénzéért harcol max, mert hogy abból élnek
Ezen cégek üzemeltetése kb 200 milliárd adófizetői forintba kerül.
Nem hogy örülnél neki, hogy egy plusz szolgáltatással bővül a rendszer. Mit érdekel ez téged?
Mert engem mint átlag utast rohadtul nem, nem olyan tök mindegy ki milyen név alatt ad el jegyet.
9-es, de , pontosan téged, az átlagos utast szívatnak meg közèptávon azzal, hogy a cégek közötti együttműködés és bizalomèpítés helyett sunyiban kalapoznak egy kis jegyárbevételt. Nem, itt nem a termékről van szó, hiszen a mobil jegy egy előrelépés önmagában. De ha leépül a közös jegyrendszer üzemeltetéséhez szükséges bizalom, annak pont te fogod meginni a levèt, mert könnyen lehet, hogy idővel külön bérletet vehetsz a HÉV budapesti szakaszára és a többi budapesti járatra, miközben mondjuk a Volánbusszal közös bérletelfogadás fényèvnyi távolságba kerül.
Tehát igen, amikor Pomázra bejön a púposra tömött dobogókői busz és van 3 perc jegyet venni, akkor örülünk. De hosszú távon nagyon rossz irány ez a partizánakció.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!