Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Jobb kedvük lenne a BKV...

Jobb kedvük lenne a BKV sofőröknek, ha lenne egy LIKE gomb amit megnyomva köszönetet mondhat az utas?

Figyelt kérdés

Lenne az ajtónál egy LIKE gomb, amivel köszönetet mondhatnának az utasok a leszálláskor és a sofőrnek egy LIKE számlálón megjelenne, hogy hányan köszönték meg, hogy biztonsággal elvitte őket A-ból B-be.


Nem lenne jobb kedvük?

Néha morcosak, feszültek érthető okokból.



2019. ápr. 8. 08:20
 1/7 anonim ***** válasza:
68%
Természetesen van, akinek az ilyesfajta visszajelzés növelné a motivációját, de sajnos a magyarországi buszsofőrök munkakörülményeivel kapcsolatos problémák közül az elismerés hiánya csak egy a sok körül. Akit például piszkálnak a kollégái, akivel szemét a főnöke, akire rátámadtak utasok, azoknak nem biztos, hogy sokat ér egy like. Arról nem is beszélve, mennyivel értékesebb egy élőszóban elmondott "Köszönöm", mint egy odadobott like.
2019. ápr. 8. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Ez a Metró felújítás kapcsán jutott eszembe, amikor a tömött buszon nem megoldható a személyes köszönetnyilvánítás, valamint erőltetettnek is tűnhet, mert nem megszokott. Viszont egy gomb, olyan mint a leszállásjelző, egy gesztus a sofőr felé a fenti "problémákat" megoldaná.
2019. ápr. 8. 09:12
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
Nem volt sok a facebookozás mostanában?
2019. ápr. 8. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
Lehetne akkor dislike, mindenféle smájli is :D
2019. ápr. 8. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
Nézzétek. Én BKV-nál voltam. Reggeli kezdéskor kaptam a kezembe egy forgalmit,miközben szondát fújattak velem,majd a forgalmival a kezemben elindultam a buszt megkeresni a telephelyen. Ez szerencse kérdése volt,hogy mennyi időn belül találom meg,mert elég nagy a telephely,és még a műhelyben is állhat a busz. Amikor megtalálod, leellenőrzöd a folyadékszinteket,általában az olaj jó szokott lenni,de a régi ikaruszoknál a fagyálló kevés szokott lenni. Beindítod,levegőt termelsz,majd elmész fagyállót tölteni bele. Ez alsó hangon 15-20 perc,de több is lehet.Télen az első órákban tiszta fagyos busszal dolgozol,nem elég hogy te fázol,de ezt az utasok a te számládra írják. Holott csak rossz a kályha,amiről nem tehetsz. Ja igen,fontos megjegyezni,hogy kínosan ügyeltek arra,hogy mindennap más busszal dolgozzál,hogy ne tudjad,hogy mik a busz hibái,sokszor ezek már csak a forgalomban derültek ki.Az állandó busz,csak a beugrós műszakban dolgozók kiváltsága volt,erre most nem térnék ki, mi is az. Szóval kimész egy busszal,ami ragad a kosztól,az előző nap a kolléga beledohányzott és nem elég hogy te szopsz ez miatt, az utasokkal szenvedsz,hogy mutasson bérletet vagy jegyet,ne szálljon fel a hátsó ajtókon,ha becsületesen csinálod az ellenőrzést,akkor elöbb-utóbb utaskonfliktusod lesz,ha nem,akkor a BKK belső ellenőrei tesznek panaszt a cégnél. Kiölték a buszvezetőkből azt,ami miatt valaki buszvezető lett,és mondhatjuk,hogy legtöbbjük már csak a pénz miatt csinálja,mint egy robot. És azt még le sem írtam,hogy sokszor a wc-ig nem jutnak el,a saját szememmel láttam,hogy a Szél Kálmán téren,a 22-es busz vezetője, a bal első kereket vizelte le fényes nappal,mert a Várfok utcai pihenőbe már nem jutott volna fel,vagy ideje nem volt rá,ezt nem tudom.És hab a tortán,hogy a 21-22 munkanapodból minimum hatszor,de inkább tízszer más vonalon jársz,és ha a vonal stimmel is, a forgalmi más (tehát más időben kezdesz és végzel). Állandó bizonytalanságban tartva a sofört. Nem állítom,hogy szándékosan van-e így megalkotva,de felörli a buszvezetőket. Ezeken a körülményeken semmilyen like gomb nem változtatna.
2019. ápr. 10. 04:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Elég durva ez az észszerűtlenség, szervezetlenség. Csoda, hogy működik a rendszer. Köszi, hogy rávilágítasz az árnyoldalra.
2019. ápr. 10. 10:23
 7/7 anonim ***** válasza:
5-ös vagyok. Én egy garázsban dolgoztam autóbuszvezetőként a BKV-nál,nem tudom,hogy más garázsokban is ez-e a helyzet,de nem agy ismerősöm van,akinek elege lett,elkezdett inkább taxizni, vagy egy másik,akinek a villaos vezetésből lett elege. Az Arrivánál egy kicsit jobb a helyzet,de őket meg más dolgokkal stresszelik. Minden c@rért pénzlevonás,ha lebetegszik,akkor büntetésből átteszik egy nem túl jó vonalra,hogy legközelebb kétszer is gondolja meg, meg akkor ugrik az üzemanyagmegtakarításuk is,és felkopik az álla. Az egyiknek ez az árnyoldala,a másiknak az. Sokan azt hiszik,hogy a budapesti buszvezetőket a járműforgalom viseli meg legjobban. Egy francokat. Az ott van,azon nem kell idegeskedni.Ha tudunk megyünk,ha nem akkor állunk. Ezek a dolgok,amin lehetne változtatni,de senkit olyan személyt nem érdekel,aki ezért tehetne valamit. Nálunk nincs ártatlanság vélelme. Ha az utas panaszt tesz, nem neki kell bebizonyítani a bűnösségét a soförnek,hanem mi próbáljuk meg valahogyan bizonyítani az ártatlanságunkat. Ezért van egyre több buszban saját menetrögzítő kamera,és aki egy kicsit dörzsölt,úgy állítja be,hogy a jobbos tükröt is lássa,azon keresztűl az utasok mozgását,cselekvéseit.
2019. ápr. 10. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!