Ennyire nagy a baj a bkv-nál? Utaztam nem rég Budapesten és indulás előtt a sofőr végigment a buszon hogy ki tudja merre kell menni mert ő még sosem járt azon a vonalon? Már már nem tudtam sírjak vagy nevessen hogy szegény ilyen helyzetbe került.
Nem kell kipróbálnom, mert nekem nem ez a munkám. A buszsofőrnek ez a munkája, ezt kéne felfogni. Tudnia kell az útvonalat, tudnia kell sávot váltani és a többi. Erre mondtam, hogy ha nem megy, akkor pályát kell módosítani.
Az utasnak, vagyis az ügyfélnek meg semmi köze hozzá, hogy szabadnapról hívták-e be a sofőrt, vagy tegnap kezdett vagy akármi. És simán lehet, hogy nem csak a sofőr a hibás adott esetben, hanem például a beosztás készítője, de ez utas oldalról megint teljesen lényegtelen. Ha netán rossz helyre megy a busz vagy elakad, akkor az utas a cégnek fog panaszt tenni, onnantól kezdve meg cégen belül kell kivizsgálni, hogy ki a felelős. Nyilván le van írva a munkaszerződésben vagy a munkaköri leírásban, hogy egy sofőrnek mely útvonalakat kell észbentartania. Ha olyan útvonalra osztják be, amit nem kell ismernie, akkor persze nem ő a hibás, csak akkor meg nem értem, hogy miért nem jelzi a beosztást készítőnek, hogy bocs én erre a vonalra nem vagyok kvalifikált. Ha ennek ellenére azt mondja, hogy oké, megcsinálom, akkor viszont már magára vette a felelősséget. Ha viszont az van a munkaköri leírásban, hogy akármilyen vonalra beoszthatják, akkor kutyakötelessége ismerni a cég összes járatát, mert ez a munkája.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!