Miért nem járnak korszerű Stadler FLIRT motorvonatok, a Szeged-Nyugati pàlyaudvar vasútvonalon?
Előváros 30 perc??? Asszátok meg, 30 perc alatt még Rákospalotán vagy Kispesten áll a vonat, aztán újabb 30 perceket várja a késő ellenvonatjait állomásonként. Másfél óra, mire kijut a harmadik faluig. És akkor elvettek vonatonként több száz ülést, ráadásul visszahozták ezeket az ócska középkori négyesüléseket, ahol két férfi be se tud egymás térdétül ülni, ajtóként 30-an állnak 15-20 ezer forintos bérletekért, egy faldarab nem jut, aminek nekidőljön, és napi két-három órában azt hallgatják, hogy csurog a húgy.
4 kocsis (egykor 6) vonat helyére lazán beteszik a 1,5 kocsi meg a 2,5 kocsi hosszú motorvonatokat, 7 kocsi hosszú (egykor 9) vonat helyére a 2*2,5 kocsi hosszú csodavonatot. Ahelyett, hogy elvinnék őket valamerre a büdös életbe...
FLIRT egy elővárosi motorvonat - rövid ideig, rövid távon jó megoldás.
Igen, vannak olyan motorvonatok, amik hosszabb távú utazásra alkalmasak, de azok nem magyar szolgáltató(k) által vannak üzemeltetve.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!