Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A BKK miért nem üzemeltet...

A BKK miért nem üzemeltet körvillamost?

Figyelt kérdés

Megfigyeltem, hogy a 4-6-nak a síne a Széll kálmán térnél kapcsolódik a 17-es villamos vágányához, ami pedig úgymond összeköti a Moszkva teret a Moriczcal, sőt Újbuda-központtal. Lehetne egy kanyarodóvágányt építeni a 17-es újbudai megállójából a 4-es indulási helyére, hogy ne torlassza fel a várakozó 4-es a többi arra közlekedő villamost, és akkor lenne a városnak egy O-tramje utalva a gyűrűre. Beleférne a strukturába, hogy a belső a 0-ás, a külső karéj meg az 1-es. A 6-os vili megmaradna a Moszkvától a Móriczig, de a 4-es körbemenne, és lenne belőle 0-ás.


Az én érveim mellette:

-Kis átalakítást igényel mindössze (kanyarodó az Allée-nál, peronok toldása)

-A körúti villamos budáról is átszállás nélküli eljutást biztosítana a Nyugatiig a nehéz csomagokkal.

->közvetlen kapcsolat a Nyugati és Déli pályaudvarok között.


Ki érvelne ellene?



2019. febr. 17. 14:41
 1/7 anonim ***** válasza:
53%

A 61-es szakaszán (Alkotás út, Villányi út) rövidebbek a megállók, így nem férnének el a Combinók.

Egyébként szerintem nem lenne rossz ötlet.

2019. febr. 17. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
50%

Szerintem csak tovább növelné vele a zavarérzékenységet. Most sem sűrűn közlekedik menetrend szerint a körút.

Emellett ahogy az első írta, a Combino el sem férne, és kevés is van belőle. Csúcsidőben az összes üzemelő kell most is, a nagyjavítások alatt pl. ki sem tudtak állni tisztán Combinoval, csatolt iparok is jártak 2 szerelvény.


És őszintén, nem is tudom mennyire lenne ez indokolt. Az utasáramlatok alapjá nem hiszem, nem látom azt, hogy legalább egy fél-3/4 villamos átszállna és folytatná egyirányba az utazását. Töredék utasért viszont horror kapacitása van ezeknek a villamosoknak.


Persze tudom, minden ilyen ötletnél tömegével megjelennek a babakocsis, nagynehézcsomagos nyugdíjas tömegek, akiket kerekesszékes csoport kísér, és nekik pont jó lenne, de az utasigények alapvetően mások szerintem.

2019. febr. 17. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
És mégis ki utazna rajta? Azért nézzünk már rá a térképre és az utasforgalmi trendekre: nyilván hosszabb távon sem lesz a budai oldalnak akkora forgalma, mint a pestinek. Tehát vagy túlkapacitást mozgatsz Budán, vagy lemaradnak az utasok Pesten. Ráadásul az átszállások száma sem csökkenne érdemben, mivel az észak-déli utazások újra átszállásossá válnának Budán, tehát kb ugyanott tartanánk mint ma.
2019. febr. 17. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Az Alkotás u- Villányi út útvonalon a jelenleg járó 17/61-es kapacitása elég. A 4-es, vagy a 6-os körjárattá tétele ezt megduplázná, ami felesleges. Mivel nincs annyi Combinó, ami erre a szakaszra kéne, a körútra hosszú CAF-ok kellenének, amik viszont a körúti megállókba nem férnek be. Így nemcsak az Alkotás-Villányi szakaszon, hanem a körúton is át kéne építeni az összes megállót. Annyi közvetlen utas meg nem lenne, ami ekkora beruházást megérne.
2019. febr. 17. 22:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Azért, hogy aki mondjuk a Margit hídtól a Déli pályaudvarig akar menni, és nincs bérlete, annak két jegyet kelljen vennie.
2019. febr. 18. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

#5#

A kényelemnek ára van. Aki a Margit hídtól nem hajlandó 100-150 métert sétálni a 17-es megállójáig ami a Török utca sarkán van az vegyen 2 jegyet!

2019. febr. 20. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

# 6


Nem teljesen értem, pont most kell két jegyet venni, mert a BKK épp így húzta meg a járatait. A BKK díjszabása szar, elavult, a kommunista időkből maradt meg, normális helyeken már nincs vonaljegy, csak nálunk itt Kelet-Európában. A BKK az e-jegyrendszer bevezetésére kenve már nem foglalkozott ezzel az alapvető problémával, de most úgy néz ki, további 5 évig szintén nem lesz e-jegy, és marad a nyomorult vonaljegy.

2019. febr. 20. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!