A Credo lenne a mai kor 266-os Ikarusa? (Nem szó szerint értem csak sok a hasonlóság a történetükben)
Meglepően hasonló a két típus felhasználási köre és története is.
A 266-os Ikarus amolyan szegény ember magyar busza volt az akkor modernnek számító 200-as karosszériát ráhúzták a farosok gépészetére és már kész is az ideális falujáró a magyar utakra, zajos, pattogós és elavult, nem is exportálták, de igénytelen és olcsó és rengeteg van belőle, nem elegáns nem villogunk vele fővonalakon meg távolsági forgalomban, de teszi a dolgát és szolgálja a vidéki Magyarországot a helyi forgalomban elhanyagolható.
A Credok szegény ember magyar busza manapság, modernnek számító elemekkel, elfogadható összeszereléssel, aránylag olcsó gépészeti megoldásokkal, alacsony fogyasztással, részben kényszer szülte kompromisszumokkal (kis kerék), alacsony árral és üzemeltetési költségekkel. Se nem elegáns, se nem szép de teszi a dolgát és ezt sem exportálják csak pár példányt, és a helyi közlekedésben ebből sincs sok.
Tehát a Credo vidéki sikerességének az egyik oka, hogy sikeresen tölti be azt a "falujáró olcsó busz" szerepet, ami a 266-ok után üresen maradt?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!