Nem lenne célszerű BP határainál rengeteg ingyenes, őrzött parkolót kialakítani, hogy aki oda akar menni, annak ne kelljen szopnia a városi csürhe által bedugított utakon, és a vidékiek használhassák egyszerűbben a tömegközlekedést?
Tisztázzunk pár dolgot:
- A P+R parkolók száma Budapest környékén az elmúlt években sokat nőtt, de ezzel is messze alatta marad a kívánatos férőhekyszámnak.
- Az, hogy ingyenes-e, sokkal kevésbé számít, mint az, hogy mennyire biztonságos. 350 Ft naponta (ennyi a fizetősök napi díja) plusz 9500 Ft havonta (bérletre) jóval kevesebb, mint amit a dugókban elpöfögsz.
- Ezek a parkolók abszolút jó tömegközlekedési kapcsolatokkal rendelkeznek. Egyedül a 142 és 150 vasútvonalak mentén tartom karcsúnak a 60 percenkénti követést.
A baj, hogy nincs rá elég hely. Iszonyú sokat kéne építeni, hogy megfelelően el tudja látni a feladatot, ehhez pedig többnyire a zöldterületből lehetne elvenni, ami szintén nem célszerű. Ahol persze lehet ott parkolóházakat kéne építeni, az valamivel helytakarékosabb. Illetve fejleszteni a vonat/hév vonalakat.
Békásmegyerre pl építettek egy 40 férőhelyeset. Ez a szám nyilván nevetséges, tekintve a 10-es 11-es utak forgalmát. De nagyon hely se lenne - a fent említettek figyelembevételével - nagyobbra. Illetve a H5-ös hévnek - ami elég sűrű. de reggel iszonyú tömegnyomor van rajta - is beígérték anno a meghosszabbítását (l. 5-ös metró). De jelenleg nincs a közeljövőbeni fejlesztések között, pedig egy értelmesebb járatot nyilván többen használnának. (A jelenlegi vonalvezetése szörnyű.)
"Városi csürhe"... eddig olvastam el a kérdést.
Minősítget a vidéki tahó. (direkt nem írtam parasztot, mert ő a földművelésből élő mezőgazdasági munkás, nem kell sértegetni)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!