Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A 4-es metró nincs kihasználva...

A 4-es metró nincs kihasználva szerintetek?

Figyelt kérdés

Már említették többen is,hogy nincs kihasználva.

Én,ha Pesten járok és néha utazom vele,nem látszik sok különbség,hogy kevesebben lennének rajta mint a többin,de lehet igaz.


Ha igaz,akkor nagyon drága munkához kezdtek hozzá amikor eldöntötték,hogy megcsinálják ezt a 4-est. Nem mérték fel előtte jól,hogy mennyi utas várható rajta,visszaforogja -e rendesen az árát amit belefektettek stb. Lehat az is,hogy mégsem kellett volna megcsinálni,mert a felszínen való Keleti-Kelenföld pu. összeköttetést meg lehetett volna továbbra is oldani a 7-es,gyors 7-es,173-as buszokkal ,melyek elég sűrűn jártak,lehet jelenleg is megoldható lenne ugyan 10 perccel hoszabb de rendes összeköttetés a két pályaudvar között.


Én laikus vagyok ehhez,nem tudom érdekelne,hogy szerintetek sincs kihasználva a 4-es metró?

Ti,hogy látjátok ezt az egészet?



2018. júl. 18. 20:59
 1/9 anonim ***** válasza:
62%
Egyszer nezd meg hanyan utaznak akar csak a kisfoldalattin, es hasonlitsd ossze az M4-gyel.. Elkepeszto pazarlas volt igy megepiteni ezt a vonalat.
2018. júl. 18. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
93%
Lehet, hogy látszólag sokan vannak rajta, de ez nem jelenti azt, hogy elegen vannak rajta ahhoz, hogy a csillagászati befektetés meg is térüljön. Igazából mindegy is, jó hogy megvan annyi, amennyi belőle, és világszinten is egy nagyon modern vonalról beszélhetünk, korszerű kocsikkal.
2018. júl. 18. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Ahhoz, hogy egy normális viszonyszámot kimutassunk, ahhoz 1 hetet kellene lent tölteni minden állomáson 1-1 embernek és összevetni a tapasztalatokat. Bizonyos órákban full-közeli állapotban van, máskor meg nem, de összesítve szerintem folyamatosan bővül a kihasználtsága.
2018. júl. 18. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
83%

Részigazság amit írsz, de nem te tehetsz róla.

Ez most olyan, mint azok a kerékpárutak, amelyek nem vezetnek sehonnan sehová.

Pl. ahol lakom, ott is van egy kb. 600 méteres szakasz, az egyébként 4 km-es út mentén.

Hogy ott miért kezdődik és végződik, senki nem tudja.


Na az M4 is ilyen, de nem ilyennek lett tervezve.

A csúnya komenyisták találták ki, mi meg nem fejezzük be.

Most hirtelen nem tudom a tervezet teljes nyomvonalat, de Pest észak-keleti részét kötötte volna össze Dél-Budával.

2018. júl. 18. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%

Egyértelműen nem hozza a metróvonalaktól elvárható csúcsidei utasszámot, legfeljebb egy alapos nagykörúti ritkítás, az 1-es villamos hosszabbításanak azonnali leállítása és a Kiskörút villamosforgalmànak megszüntetése hozna rá elég utast, melyek egyenként és külön-külön is vállalhatatlan intézkedések lennének.


Olvasom, hogy legalább már kész van, szèp, de jó... csak azt felejtjük el, hogy gyakorlatilag évszázados időtávon nem valósulhat meg emiatt a déli irányból érkező vasútvonalak közvetlen összekötése a keleti és északi irányba tartókkal, legfeljebb ferencvàrosi kerülővel. Ezen kívül évtizedekre vetette vissza a villamosvonalak korábban meglévő hálózatának visszaépítését, továbbá elszívta a forrásokat mind a meévő háózat szinten tartásától, mind pedig a jóval jobb megtérülésű észak-déli regionális gyorsvasúttól.

2018. júl. 19. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 Estádio de Felchút ***** válasza:
100%

A 4-es metró jelenlegi formájában hülyeség.

Ki kellett volna vinni LEGALÁBB a Bosnyákig. De még inkább bekötni a teljesen elveszett Újpalotát, vagy mi van ott, XV.kerület, a halál phaszán is túl már.

De Őrmező-Gazdagrét felé is mehetett volna még egy jó nagy megállót.

Kb. annyi az értelme, mintha építettek volna egy metrót a Jászai és a Wesselényi utca között.

Egy dolgot értek el vete: felverték a fostos, szigetelés nélküli, ótvar kelenföldi panelek árát a g..ibe.

2018. júl. 19. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim válasza:

Újpestről járok Kelenföldre dolgozni. Én úgy látom, hogy vannak a M4-en rendesen, sokszor nincs ülőhelyem.

Szerintem ki van használva (persze nem utaznak rajta annyian, mint a M3-an).

A metróépítés sosem gazdaságos (plána nálunk ahol minden állami építkezés kétszer annyiba kerül, mint máshol). Legnagyobb előny a négyes metrónak, hogy a felszíni közlekedést levitte a föld alá. Személy szerint rövidnek tartom a négyes metrót (mindkét irányban meg kéne hosszabbítani).

2018. júl. 21. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

'Én úgy látom, hogy vannak a M4-en rendesen, sokszor nincs ülőhelyem.'


Ember... a reggeli csucsforgalomban neha az is csoda, ha barmelyik metrora, vagy epp a 4-6 es/vagy 1-es villamosra egyaltalan felferek, te meg az ulohelyet hianyolod?

2018. júl. 21. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

#7

Utasok vannak, az kétségtelen, de nem annyi, amennyiért egy metróvonalat érdemes építeni. Ha a piros 7-est nem vágják vissza, akkor viszont kongana az ürességtől. A Rákóczi úton a buszok száma érdemben nem csökkent, viszont a Zugló-Kelenföld között utazók egy plusz átszállásra kényszerülnek. A Köztársaság és Rákóczi térnek nincs olyan forgalma, ami metrót igényelne. Az, meg hogy 500 méterenként megállítunk egy nehézmetrót a vicc kategóriába tartozik. Úgyhogy a 4-es metrónak a jelenlegi állapotában /az utasszámtól függetlenül/ túl sok értelme nincs.

2018. júl. 21. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!