A Budapest-Újszász -Szolnok szakaszon Rákos és Maglód között a sín bírná a 160-as közlekedést?
Azon a vonalon 100 a legnagyobb sebesség,Újszász-Szolnok rövid szakaszon 120.
Viszont észrevettem,hogy Ecsernél ,Maglódnál is olyan csendesen gurul a vonat a sínen.
Ott nincs tervben a 160-as közlekedés de 2003 környékén volt ott vágányátépítés egészen Nagykátáig.
Amely sín jelenleg van ezen a szakaszon,nem 60 kg-os sín?
Ha igen akkor bírná a 160-at.
Sok helyen már 100 m sínszakasz pótlására is ilyeneket raknak le.
Nem ez volt a kérdés.
Amúgy meg hagyjuk a játékot.
A játék és a valóság nem egy.
Hiába raksz le 60-as síneket, ha a lejt- és ívviszonyok nem alkalmasak az emelt sebességre.
A szimulátor lehet csak egy játék, de sok szimulátornak van valós fizikai alapja. Túlemeléssel lehet növelni a pályasebességet, viszont egy bizonyos határ felett tehervonatok közlekedésére már nem alkalmas a pálya.
Lehet, hogy a beépített sínek bírnák a 160+-os tempót is, de a nyomvonal vezetés miatt erre nem alkalmas.
A 60-as síneket nem csak a sebesség miatt építik be, van egyéb más előnye is ( pl alkalmas nagyobb tengelyterhelésre ).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!