Szegeden a, , Domus deltát" miért szüntették meg?
Ezt a csatlakozási formát 2002-ben megszüntették és helyette a 3-as vonalát bekötötték a 4-be... Miért?
Ma már nem is a 2 irányú bengálik hanem a tatrak járnak arra...
Miért szüntették meg ezt a csatlakozási formát? Igaz, még a bengálik is alig tudtak ,,megfordulni" rajta, de viszont tök menő volt, sőt még a betonon is álltak néha villamosok, ha bedöglött pont ott egy...
Sőt ha kicsit kibővítik egy kisebb ívvel vmelyik irányba akkor a Tatrak is meg tudnának rajta fordulni...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mert a 3-as vonalat bekötötték a 4-esbe, és nem volt már rá szükség.
A hosszú 3-ason pedig kétoldali ajtós Bengálik jártak a teljes, 2011-es típusváltásig, azoknak nem kellett a delta forduláshoz. A maradék egyoldali ajtós kocsik átkerültek az 1-esre, például pont a 660-as Bengáli az utolsó ilyen Szegeden.
Meg a Dugonics tér átépítése csak egy állomása volt a belvárosi villamoshálózat átépítésének, ezután 2004-ben épült ki a kétvágányos Tisza Lajos körúti pálya, amit követett 2008-ban az Anna-kúti csomópont átépítése.
Ma ha forgalmi zavar van az Anna-kútnál lehet egyedül megfordulni a villamosokkal, de az SZKT-nak van pár tartalékbusza arra az esetre, ha ilyen van, és akkor a 3-4-es villamosok Tarján-Anna-kút között járnak a pótlóbuszok meg Anna-kút és Kecskés illetve Vadaspark között. Ha meg a másik oldalon van a baj, akkor fordítva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!