Miért vannak megszámozva a szegedi IC-k gyorsvonati kocsijai?
Az IC kocsik számozása nem új dolog, inkább csak eddig elkerülte a figyelmedet, pedig még az állomásokon is bemondják, hogy a kocsik számozása a vonat elején, vagy végén, milyen számmal kezdődik...
Egyszerű a magyarázat, a helyjegyeken a kocsi száma is az ülés száma fel van tüntetve, egyszerűbb a megfelelő kocsiba beszállni, mint a vonaton bolyongani.
Én egyszerűbbet kérdezek:
Ha a balatoni vonatokat képesek voltak 1-2-3-4-5-6-7-8 kocsiszámmal ellátni (és ezt a megállókban kitáblázni!), akkor a többin mért idegelik ki az utasokat?
Mert az az infó, hogy "a kocsik számozása a vonat végén kezdődik" semmiféle infót nem tartalmaz számomra, ha pl. a 18-as kocsiba szól a jegyem
#3!
Egyrészt a balatoni állomásokra kirakott kocsiszámok elég béna húzás volt, 2 osztrák lány tőlem kérdezte meg, hogy most akkor melyik a 4-es vágány, mert itt is látnak egyet, meg a szemben lévő peronon is... Külföldön ezt sikerült megoldani betűkkel.
Másrészről nem azt mondják be, hogy "a kocsik számozása a vonat végén kezdődik", hanem, hogy "a kocsik számozása a vonat végén 17-es számmal kezdődik". Ebből már össze lehet rakni, hogy a 2. kocsi lesz a 18-as.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!