Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Tudtok biztos információkat a...

Tudtok biztos információkat a FLIRT motorvonat tanfolyamokról?

Figyelt kérdés
mennyire kemény? van aki azt mondta hogy szinte lehetetlen elvégezni főleg elsőre,éjjelnappal tanulni kell,rengeteg vizsga...napi 40 oldalak..Ennyire durva?
2018. jan. 24. 21:55
 1/5 anonim ***** válasza:
Keress rá a f1,f2,f2 függelék,e101,e12,d4 kifejezėsekre... S ezek nagyrészét tudni kell.S műszaki hozzá,meg tipusismeret... Nehéz... Nagyon.. Logikát nen szabad benne keresni, mert nincs vagy elsőre nincs. (Jv tanonc)
2018. jan. 24. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Ja,10 óránként vizsgázunk,egy nap 6 óránk van.plusz 2 konzultáció.heti 3 4 doga
2018. jan. 24. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Köszi! csak tudnám mi a francnak kell ennyi minden... mikor csak vezetni kell a vonatot + figyelni hogy mikor kap szabad utat...vagy van még valami más dolga egy motorvonat/mozdony vezetőnek?
2018. jan. 24. 23:57
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

...így van, kezedben a joystick, előre tolod - gyorsul, hátra húzod - lassul, a kormány tekergetésével meg átmész a másik vàgányra és ha elrontod a fékezést, levon pár pontot a gép.


Ja bocs, lehet valamit elnéztem.


Ez egy komoly szakma, ahol bármennyire is tróger a fizetés és a szervezeti kultúra, a biztonság továbbra is igen magas szintű. Nem véletlen, hogy az utolsó vadgázoláshoz is többfős bizottság megy ki helyszínelni és nem véletlen az sem, hogy rengeteg vizsga, ellenőrzés stb van beépítve a rendszerbe. És bizony nagyon korlátozott az egyèn döntési szabadsága, mert veszélyes üzem - inkább hoznak a legvalószínűtlenebb esetre is szabályt. Neked akkor is tudnod kell dönteni, ha èpp nulla térerő van, sötét éjszaka és egyedül vagy a szerelvénymeneten, de tudod, hogy az előtted kidőlt fába szemből 5 perc múlva jó eséllyel bele fog rohanni a kollégád a másik vágányon, ha nem csinálsz semmit. És tudnod kell, mi a dolgod, nem lehet felhívni a főnököt, hogy Figyu, ilyenkor mi van?


A másik aspektusa pedig az a dolognak, hogy a cég, ha béna is ebben, valahol mégiscsak hosszú tavon számít az új belépőkre és bizony fontos, hogy egy típusátképzésnèl ne szintfelmérővel kelljen kezdeni, hanem egy már meglévő, altalanos tudásszintről indulhassanak.

2018. jan. 25. 07:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Hogy tudd megjavítani a problémát. Mert a mozdonyvezető az műszaki személyzet,aki fékprobat tart, nem annyi h szabad út s kész.. Tudnod kell.mikor állhatsz meg a főjelzo mellett,mit kell tenned ha vörös a jelző, ha az a jelző rossz... S nincs melletted a KisPista hogy segítsen neked.. Tudnod kell milyen elven működik a fékhatás. Fékproba is van vagy 5,amit neked is meg kell tudni csinálni.. Igaz hogy később rutin az egész hogy éberségit nyomsz,hogy nem nyomsz.. Mit teszel.ha felvágást egy váltót,amit nem hagyhatsz ott ha megtörtént,mert az balesetnek számít.ergo ki kell vizsgálni miért volt a váltód rossz állásban
2018. jan. 26. 07:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!