Tudtok biztos információkat a FLIRT motorvonat tanfolyamokról?
...így van, kezedben a joystick, előre tolod - gyorsul, hátra húzod - lassul, a kormány tekergetésével meg átmész a másik vàgányra és ha elrontod a fékezést, levon pár pontot a gép.
Ja bocs, lehet valamit elnéztem.
Ez egy komoly szakma, ahol bármennyire is tróger a fizetés és a szervezeti kultúra, a biztonság továbbra is igen magas szintű. Nem véletlen, hogy az utolsó vadgázoláshoz is többfős bizottság megy ki helyszínelni és nem véletlen az sem, hogy rengeteg vizsga, ellenőrzés stb van beépítve a rendszerbe. És bizony nagyon korlátozott az egyèn döntési szabadsága, mert veszélyes üzem - inkább hoznak a legvalószínűtlenebb esetre is szabályt. Neked akkor is tudnod kell dönteni, ha èpp nulla térerő van, sötét éjszaka és egyedül vagy a szerelvénymeneten, de tudod, hogy az előtted kidőlt fába szemből 5 perc múlva jó eséllyel bele fog rohanni a kollégád a másik vágányon, ha nem csinálsz semmit. És tudnod kell, mi a dolgod, nem lehet felhívni a főnököt, hogy Figyu, ilyenkor mi van?
A másik aspektusa pedig az a dolognak, hogy a cég, ha béna is ebben, valahol mégiscsak hosszú tavon számít az új belépőkre és bizony fontos, hogy egy típusátképzésnèl ne szintfelmérővel kelljen kezdeni, hanem egy már meglévő, altalanos tudásszintről indulhassanak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!