Ti is elszédültök a mozgólépcsőn a reklámokat nézve?
A metrók mozgólépcsőit szegélyező reklámtáblák kétféleképp állhatnak: a mozgólépcsővel párhuzamosan, azaz ferdén, illetve függőlegesen. Számomra gondot okoz a ferdén feltett tábla, elveszítem az egyensúlyom vagy még kicsit hányingerem is lesz, ha figyelem az így kihelyezett hirdetéseket. Ti hogy vagytok ezzel?
Csak egy példa: a Keletinél a keleti (két részes) mozgólépcsőnél az alsó részen ferdék a táblák (hányinger), a felső szakaszon függőlegesek (oké).
Kérném fókuszáljunk a kérdésre: nem életvitelről vagy a reklámról való véleményekről kérdezek, hanem egy fizikai élményről. Mindegy, hogy az ember konkrétan figyelmet szentel a reklámnak, vagy csak egyszerűen a látóterébe kerülnek színes téglalapok a mozgólépcsőn, már ez utóbbi is képes kiváltani ilyen hatást.
Az is világos, hogy a mozgólépcsős reklámok célcsoportja egy szűk réteg (döntően kulturális események, hangversenyek, kiállítások hirdetéseit láthatjuk itt, nyilván mert egy olcsóbb reklámfelületről van szó) sokaktól nem is várható, hogy belemélyedjenek valamibe, amin esetleg több szót is el kellene olvasni. Tehát nem az a lényeg, mi van a keretben.
Több embertől hallottam már, hogy a párhuzamosan felszerelt képek megzavarják az érzékelést - ezért szerettem volna szélesebb körből gyűjteni véleményeket. Továbbra is várom a tapasztalatok megosztását, s köszönöm a segítséget.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!