Ha ezalatt a földalatti vasutakat érted akkor: gyors, környezetkímélő megoldás nagy tömegek egy tengely mentén történő mozgatására sűrűn beépített és/vagy érzékeny területeken.
2017. dec. 29. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
2/12 anonim válasza:
Nyáron előny,hogy hűvös van ott.
2017. dec. 29. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
3/12 anonim válasza:
Ha adott egy nagy méretű város ahol a felszíni közlekedés átszervezésére és gyorsítására nincs már lehetőség akkor jelentős beruházással ugyan, de ez levihető a föld alá akár kötött pályás közlekedésről van szó akár közútról.
2017. dec. 29. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 anonim válasza:
a felszíni dugók nem érintik, általában érintenek csomópontokat, ahol át tudsz szállni (vonatra, buszra, főbb villamos- vagy buszvonalra pl.), a metrók sűrűn járnak, több ember tud így utazni egyszerre, mint pl. egy buszon
2017. dec. 29. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
5/12 Alex Fly válasza:
Normális esetben gyorsan sok utassal képesek nagy távolságot megtenni. Egy város tömegközlekedésének a gerincét alkotják, amelyre villamosokkal/buszokkal lehet ráhordani a forgalmat.
Mondjuk a budapesti metróhálózat inkább egy földalatti villamosvonalnak felel meg...
2017. dec. 29. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
6/12 NovaZeox103 válasza:
gyors, sok ülőhely,sok szerelvény (kivée 1-es)
2017. dec. 30. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 anonim válasza:
Hogy ne csak a városi közlekedésről essen szó, hanem mondjuk a távolsági vonatközlekedésről:
-jelentősen csökkenthető az útvonal hossza, ha nem kanyargós hegyi pályán, hanem alagútban, a hegyek alatt vezetik a vasútvonalat. Ugyanez igaz az átlagsebességre is.
-kevésbé érzékeny az időjárásra, például hóviharra, kidőlt fákra
2017. dec. 31. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?
8/12 anonim válasza:
Nincsenek dugók, piros lámpák, balesetek (jó esetben), útlezárások.
2017. dec. 31. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
9/12 anonim válasza:
gyors
nincs akkora zajszennyezés (mert ugye a vonatsín mellett lakóknak nagyon hangos a vonat, a metró meg 1-2 percenként menne el ami már nagyon zavaró lenne)
könnyű megépíteni (nem kell telkeket kisajátítani a már beépített területen, emiatt a lehető legrövidebb úton tud menni)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!