Hallott már valaki a RIGO nevű tömegközlekedési kártyáról?
Kötelező közlekedési kártyát vezetnek be 2018. Január 1-től! Igényeld minél előbb, mert január 1-től enélkül már nem utazhatsz se busszal, se vonattal, se metróval!
2
Kötelező közlekedési kártyát vezetnek be 2018. Január ...
www.mindenegyben.com
A közlekedési kártyát az elektronikus jegyrendszer i
Az nem bizonytalanít el a www.mindenegyben.com és a facebook híreivel kapcsolatban, hogy azt már nem írják meg, hogy hol és hogyan juthatsz a közlekedési kártyához?
Miért elérhetetlen a BKK? Ott az elérhető információ az elérhető oldalukon. De, ha eléred őket telefonon, és azt mondják, hogy nem kell január 1-től, akkor azt hogyan fogod elhinni? Mikor több más helyen is írják, hogy kell.
Sokat megért, koros emberként komolyan gondolod, hogyha többmillió ember mindennapjait érintő ekkora változás lenne másfél hónap múlva, akkor nem lenne mindenre kiterjedő tájékoztatás-áradat a pontos tennivalókról?
Egy kormányablak-tájékoztató szerint: [link]
Forrás: [link]
• Tehát, Nemzeti Elektronikus Kártya (NEK) a neve.
• Az az egyik gond a tájékoztatóval, hogy már az első mondata sem igaz. Pontosabban, esélytelen, hogy 48 napon belül a BKK Zrt., a MÁV Start Zrt., az Volán Zrt. is bevezeti az elektronikus jegyrendszert. Az a valószínű, hogy egyikük sem. Pedig, 48 nap, és vége lesz 2017-nek.
• Alul ajánlják, hogy további információért látogassunk el a [link] oldalra.
Az oldalon, a „Gyakori kérdések”-ben olvasható, hogy személyes, előzetes regisztráció szükséges, amivel összefüggő feladatokat a fővárosi és megyei kormányhivatal járási (fővárosi kerületi) hivatala, a kormányablak, valamint a Belügyminisztérium végzi.
Csakhogy.
- Az okmányirodák, kormányablakok honlapjain nincs ilyen ügytípus.
- Időpontot sem lehet foglalni rá → [link] ← a „Válasszon ügyet” „Kérjük válasszon!” legördülő menüben nincs ilyen.
- A [link] oldalon az „Ügyintézés”-re kattintva „A – Z listá”-ban „N”-re kattintva sincs ilyen ügy.
• Aztán, alul ajánlják, hogy további információért hívja a 1818-as Kormányzati Ügyfélvonal 3.2-es menüpontját → [link]
Mint látszik, a 3.2-es menüpont „Segítségnyújtás a Webes ügysegéd használatához”.
A Webes ügysegéd → [link] nem tartalmaz ilyen ügyet.
Nos, tisztelt kérdező, lehet próbálkozni. A fentiek hivatalos oldalak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!