16 percet késett a vonat, nem értem el a csatlakozást, visszakérhetem a jegy árát?
„A napi 3X induló buszhoz pedig indulj el időben."
Legutóbb mikor ilyen arrogáns, életszerűtlen reakciót kaptam benyúltam az ügyintézőért a pult mögé.
Történt ugyanis, hogy nagymamámat elkísértem a keletibe, ott ő szállt volna fel egy másik vonatra amire már megvásárolta a helyjegyet. A keletibe érkező vonatunk 50 percet késett, a MÁV hibájából fakadó műszaki probléma végett. Nyilván lekéste a csatlakozást. Már 10 perce taglaltam az ügyfélszolgálaton mi is a probléma ezzel és hogy adják vissza a jegy árát.
Majd a kis köc.sög mosolyogva közölte, hogy:
„a nagymama majd legközelebb korábban indul el"
Ekkor pattant el az agyam. Rendszeres ingázóként van ezzel tapasztalom, de mikor egy idős asszonnyal szemben is még ők a nagy arcok, miközben fülüket farkukat be kellene húzniuk... Elképesztő ez a pofátlanság.
Értitek, 10 percre hivatkoznak aztán meg beszólogatnak:) Mikor az egész személyszállítás romokban.
Egyébként Japánban 6 perc késést posztoltak múltkor instagramra, mint eseményt!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!