A 40a vonal felújítása miért ilyen érdekes formában történik?
Figyelt kérdés
Állítólag (iho.hu szerint) jövő tavasztól teljes vágányzár lesz Kelenföld - Érd állomások között. Ennek ellenére Érd elágazás - Érd és Kelenföld - Háros között már volt/van egyvágányos vágányzár.
Az utasokat telibeszopatják hónapok óta az átlag 20-30 perces késésekkel, valamit megcsinálnak (pl. Kelenföld - Háros között Budafok megálló közvetlen környezetében cserélték a vágányt, a többi szakaszon csak állt a forgalom), de a legtöbb helyen hozzá sem nyúlnak. És ugyanezt a szakaszt lezárják majd teljesen, mehet a vonatpótlózás, de miért nem lehetett akkor egyben megcsinálni az egészet?
Meg eleve mi tart a Kelenföld - Százhalombatta szakasz felújításán 2017-től 2019-ig?
2017. nov. 4. 17:26
1/2 anonim válasza:
Elárulom: azt a szakaszt egész egyszerűen az alapoktól kezdve újra kell èpíteni. A talajviszonyok és a vágányalap típusa nem teszi reális áron lehetővé azt, hogy egyvágányozva előbb az egyik, majd a másik vágányt újítsák fel.
2/2 A kérdező kommentje:
A kérdés még mindig adott. Miért nem egyszerre csináljak meg egy teljes vaganyzárral, miért kell előtte hónapokig egyvágányozni ugyanazon a szakaszon? Jövőre lezárnák, megcsinálnák, és kész, de nem, idén is tököltek párszáz méteres szakaszokat. Dupla lezárás, és időhúzás egyben, ráadásul mint tudjuk, a MÁV hiába ad ki vagányzári menetrendet, az csak azért van, hogy legyen mihez késni.
2017. nov. 4. 23:58
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!