Nektek mi a véleményetek a fonódó villamosról?
Tudom, már nem mai téma talán, de kíváncsi vagyok a tapasztalaitokra.
Én részemről nagyon utálom. Tudtommal azért van, hogy átszállás nélkül átjussunk a-ból b-be. Eddig a legnagyob nyugalomban elmentem a 86-os busszal Óbudáról Újbudára. Most kénytelen vagyok átszállni, mert ugyebár megszűnt ez a busz, számomra ez nagyon zavaró.
A masik pedig, hogy kb kéthetente nem is járnak a villamosok a Batthyány téren hol ilyen hol olyan rendezvény miatt.
Hol van ennek értelme? Vagy én látom rosszul?
ezt a fonódó villamost már ötven éve ígérték.
ha minden stimmel, nem lopják el a kábelt, nincs lezárás, akkor nagyon nagy segítség ez a járat a Kamzitól Óbudáig..persze téged kivéve, aki utálja...de valahogy megbírkóznak e feladattal.
Ha rendszerszinten nézzük, ez az utóbbi évtizedek egyik leghasznosabb, hiánypótló beruházása volt Budapestnek a közlekedésfejlesztés terén.
Ha partikulárisan nézzük, a Pacsirtamező utcai iránnyal valóban alaposan kiszúrt a városvezetés - na nem azzal, hogy megszűnt az állandóan dugóban rostokoló 86-os, hanem azzal, hogy a Bécsi és a Frankel Leó úton a villamos is dugóban áll, mert féltek kitiltani onnan az autókat (hiszen Tarlósné akkor nem tudna jobbra kanyarodni a hegyre). Ráadásul a Pacsirtamező utcai vonal határozatlan időre le is került a napirendről, holott jóval fontosabb lenne, mint a most favorizált aranyhegyi hosszabbítás.
Azt pedig nem a projekt hibájának rónám fel, hogy állandóak a terelések, mert legtöbbször rendezvény miatt áll egy-egy szakaszon a forgalom és ez nem a letrejött hálózat hibája, hanem az üzemeltetésé.
Egyértelműen nem a projekt hibája, hogy szarul van ott megszervezve a közlekedés. Az, hogy a dugóban áll a villamos, Budapest szégyene, egy tollvonással kellene kitiltani az autókat a megfelelő helyekről, aztán viszlát, meg nyugodtan fizetgesse csak ki az 50 ezreket az, aki a neonsárga közlekedési táblát figyelmen kívül hagyva kanyarodik. De persze így, hogy a dugóban áll a villamos, a szabályok megszegésére meg maga a főpolgármester buzdít, mindenki a BKK-t meg a projektet szidja.
A felhajtás egyébként indokolatlanul nagy volt körülötte, hiszen a fonódó egy alapszintű fejlesztés, néhány helyen összekötötték a vágányokat, és ennyi. Már réges-rég meg kellett volna csinálni, pont azért, mert minimális fejlesztéssel hatalmas fejlődés volt elérhető, de persze ehhez is hozzátartozott egy zsíros ki közbeszerzés, meg öntömjénezés a városvezetés részéről.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!