Milyen tapasztalataitok vannak a budai fonódó villamosról?
Figyelt kérdés
Elsősorban azokat kérdezem, akik gyakran, illetve csúcsidőben használják.
Melyik szakaszon használjátok?
Mivel jobb/rosszabb, mint előtte?
#Budapest #busz #villamos #dugó #Buda #Margit híd #buszsáv #Kolosy tér #Budapesti Közlekedési Központ #budai fonódó villamoshálózat
2017. júl. 1. 10:14
1/6 anonim válasza:
Egyértelműen rosszabb, mint amilyen volt. Rendszeresek a késések, járatkimaradások, ráadásul a Moszkva tér környékén gyakran beáll a forgalom, és a Mechvart ligetig torlódnak a villamosok, mert egyszerűen nincs több hely a 4-6-os végállomásán. Az csak hab a tortán, hogy a 86-os busz megszüntetése óta Óbudáról Dél-Budára gyakorlatilag nem lehet tömegközlekedéssel eljutni.
2/6 anonim válasza:
Két problémám van vele: az egyik az, hogy a Pacsírtamező utcai szakaszt nem építették vissza, a másik meg az, hogy a Nagyszombat utcától befelé csúcsban rendszeresen bedugul.
3/6 A kérdező kommentje:
A 86 megszűntetése azért is nagyon fájdalmas a mai napig, mert egyik napról a másikra: fonódó be, 86 el... Kíváncsi vagyok, ha hagyják őket együtt, akkor mi lett volna, de úgy, hogy legyen idő kipróbálni mindkettőt, aztán a tranziensek lecsengése után dönteni.
20 percenként járó 109-es, na ne röhögtessenek! Legalább csináltak volna egy 209-es Óbuda, Bogdáni út - Széll Kálmán tér között a 960-as megállóit használva a Margit híd után, vagy gyorsjáratként, csak a Széna teret érintve.
2017. júl. 1. 13:54
4/6 anonim válasza:
Szerintem nagyon jó lett a fonódó. Sűrűn járnak a villamosok és gyorsak, persze itt-ott még bőven lenne mit gyorsítani rajtuk (17-es sokat áll a Széll téren, óbudai szakaszon sokszor az autós forgalom miatt lassú, móricz és gellért között lassan halad), de én alapvetően örülök, hogy átszállás nélkül el lehet jutni óbudára ha ott van dolgom.
5/6 A kérdező kommentje:
Szerintem tragikus, ahogy araszolnia kell a kocsik között, gyakorlatilag olyan mintha busz lenne. Nagyon rossz, hogy gyakorlatilag a III. kerület egy részének nem biztosítanak közvetlen átszállást, ami meg azt eredményezi, hogy sokan kocsiba ülnek, vagy M3 + 4-6-sal mennek, ami még így is gyorsabb. Nem érinti egyik sem a Petőfi híd budai hídfőt, ez is nagy kár. Az, hogy Buda nagy része is Pesten keresztül kényszerül utazni, ha Budára akar menni, szerintem siralmas, mivel reggel halkonzerveket megszégyenítően tele vannak a 1, 4, 6, M3 járatok. Ugyanakkor Kelenföldről jó, mert ott egy rendes nagy busz vá. van, ahova sok járat befut a környező térségből, hasonlóan a kamaraerdei 41 is hasznos, de az É-budai szakasz, hát..., nem tudom ez kinek tetszik így...
2017. júl. 3. 11:39
6/6 anonim válasza:
Lasssúúú. Botrányos, kedvencem az mikor a 17-es a Széll Kálmánon perceket várakozik, hogy bevárja a másik villamost. Vagy mikor a kocsik miatt halad araszolva a Katyni mártírok parkja és a Kolosy között.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!