Tudtommal a moszkvai metró összes szerelvényét a Metrovagonmas gyártja. Ott is ilyen megbízhatatlanok ezek, mint azok, melyek itthon közlekednek?
Nem csak az ajtókkal volt gond, de a beltér összeszerelési minőségével, és a klíma hiányával is.
Igen, talán nem kell majd klíma, ha 5 év múlva felújítják a teljes vonal elektromos hálózatát. Eredetileg terveztek is klímával, de nem vállalták be, mert gyenge a kasztni tetőszerkezete.
Valóban bétateszt folyik még, de azért már három hónapja menetrendben járnak, és még mindig előfordulnak ilyen banális hibák. Mondjuk lehetne rosszabb is, volt ahol próbaüzem alatt gyulladozott a metró (Siemens). Viszont akár jogos, akár nem, sokan ez alapján fogják megítálni a metró minőségét.
Hogy a régi szerelvényekkel nem volt gond, az barokkos túlzás. Konkrétan volt egy honlap, ami azt számolta, mikor gyulladt ki utoljára a 3-as. Varsóban 15-20 évvel fiatalabb orosz szerelvények futnak, Prágában meg már fel lettek újítva a hasonló korú metrók. Én úgy gondolom, hogy 5-10 éve kellett volna felújításban gondolkozni, nem most.
Most kaptunk egy félig elavult modellt, és számomra az sem világos, hogy ehhez milyen supportot fognak nyújtani 10-20 év távlatában az oroszok. Ez pedig majdnem olyan fontos, mint maga a termék.
14-re:
Én konkrétan 1991-96 között éltem Bp-en. Akkor használtam napi szinten a metrót (2-est is, 3-ast is), ill. ha bármi történt a tömegközlekedéssel, arról mindenképpen értesültem.
Bombariadók voltak (hülye gyerekek szórakozása), de műszaki hibára nem is emlékszem, nemhogy tűzre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!