Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Tudtommal a moszkvai metró...

Tudtommal a moszkvai metró összes szerelvényét a Metrovagonmas gyártja. Ott is ilyen megbízhatatlanok ezek, mint azok, melyek itthon közlekednek?

Figyelt kérdés
2017. jún. 25. 22:06
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:
9 szerelvény van itt ebből már 5db járt valamikor a másik 4 pedig hatósági vizsgázik.
2017. jún. 26. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:
#8 Egyébként ezen is van visszatáplálás, de azt csak akkor tudják használni ha lecserélik a biztosítóberendezést, és az összes régi kocsit lecserélik.
2017. jún. 26. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim ***** válasza:
Tudom, hogy a szerelvény tudna visszatáplálni, de azért van meleg, mert a pálya áramellátó rendszere nem olyan. Ha egyszer olyan lesz, akkor nem lesz meleg
2017. jún. 27. 07:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim ***** válasza:

Nem csak az ajtókkal volt gond, de a beltér összeszerelési minőségével, és a klíma hiányával is.

Igen, talán nem kell majd klíma, ha 5 év múlva felújítják a teljes vonal elektromos hálózatát. Eredetileg terveztek is klímával, de nem vállalták be, mert gyenge a kasztni tetőszerkezete.


Valóban bétateszt folyik még, de azért már három hónapja menetrendben járnak, és még mindig előfordulnak ilyen banális hibák. Mondjuk lehetne rosszabb is, volt ahol próbaüzem alatt gyulladozott a metró (Siemens). Viszont akár jogos, akár nem, sokan ez alapján fogják megítálni a metró minőségét.


Hogy a régi szerelvényekkel nem volt gond, az barokkos túlzás. Konkrétan volt egy honlap, ami azt számolta, mikor gyulladt ki utoljára a 3-as. Varsóban 15-20 évvel fiatalabb orosz szerelvények futnak, Prágában meg már fel lettek újítva a hasonló korú metrók. Én úgy gondolom, hogy 5-10 éve kellett volna felújításban gondolkozni, nem most.

Most kaptunk egy félig elavult modellt, és számomra az sem világos, hogy ehhez milyen supportot fognak nyújtani 10-20 év távlatában az oroszok. Ez pedig majdnem olyan fontos, mint maga a termék.

2017. jún. 28. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:
45%
Konkrétan a kigyulladások csak politikai hülyeségek, 40 év alatt kétszer gyulladt ki ténylegesen metró a vonalon, akkor is csak 1-1 kocsi és egyszer sem sérült meg senki.
2017. jún. 28. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 anonim ***** válasza:
45%

14-re:

Én konkrétan 1991-96 között éltem Bp-en. Akkor használtam napi szinten a metrót (2-est is, 3-ast is), ill. ha bármi történt a tömegközlekedéssel, arról mindenképpen értesültem.

Bombariadók voltak (hülye gyerekek szórakozása), de műszaki hibára nem is emlékszem, nemhogy tűzre.

2017. jún. 29. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!