A MÁV és a Gysev miért nem Railjeteket vesz foltozgatások helyett?
Én gyakran vonatozom és nem igazán értem,hogy miért toldozgatnak,foltozgatnak régi kocsikat.
Nem beszélve arról, hogy a Gysev használt kocsikat vett.Ez eddig nem is lenne baj, kívülről tényleg pofásak, első ránézésre belül is.
Viszont, a légkondijuk elég vacak.Meg azért látszik, hogy a felújítás nem volt teljes körű, látszik azokon a kocsikon,hogy nem mai csirkék.
Főkeretig le kellett volna bontani ,mivel az alapok jók voltak.Így gyakorlatilag teljesen új kocsit kaptunk volna.
Amikor egy Railjet bejár a pályaudvarra, alig lehet hallani olyan halk,meg olyan simán megy.Belül is olyan modern.A kényelemre sincs panasz.Hibás légkondival én még nem találkoztam náluk.
Eddig egyetlen "hivatalos dokumentumban" sem láttam 159 km/h-t. 160 km/h-t annál inkább.
De tessék, álljon itt a 103/2003. (XII. 27.) GKM rendelet
a hagyományos vasúti rendszerek kölcsönös átjárhatóságáról:
"1.3.2.1. Út, gyalogút, kerékpárút
Út, gyalogút és kerékpárút és vasút szintbeli kereszteződését külön jogszabály10 szerint szabad létesíteni és kialakítani. A v = 160 km/h-nál nagyobb sebességre engedélyezett vasúti pályát út szintben nem keresztezheti."
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!