Érdemes lenne bevezetni Budapesten az éjjeli metrót (0-24)?
Még ha lenne is értelme, akkor sem lehetne megvalósítani a karbantartási munkák miatt. És ezek a munkák akkor is megvoltak, amikor a metró tip-top állapotú volt. Tehát ezen a felújítás sem változtat majd, mert napi szintű ellenőrzésre szükség van. Aki már látott ilyet, az tudja, hogy olyankor felkapcsolják a lámpákat az alagútban (() és áramtalanítják a pályát, így lehet csak alaposan bejárni és megfigyelni az alagutat, pályát és gépészetet. Az áramtalanítás miatt ezt dízelüzemű gépekkel oldják meg. Tehát a karbantartás és az állomások takarítsa miatt nem lehetne 0-04-es üzemet fenntartani. A jól ismert éjszakai üzemszüneti időszak épphogy elég a napi meló elvégzésére. Az éjjeli utazási igényeket a buszok bőven kielégítik.
Egyébként az "éjszakai busz" az nem egy külön állomány (a kérdés ezt sugallja) amit rá lehetne terelni nappalra, hanem a nappaliakból van 9sszelapátolva. A Futárban lehet látni, hogy van éjjel minden, pl. BPI, BPO, MCA, MUT, FKU, LOV, FJX, NCA, stb
Éjszakai buszokat a nappali metrópótlásra? WTF?
Meg ha 0-24-es a metró, akkor éjszaka is pótolni kell, nem?
Abszolút nem látok logikát a kérdés magyarázatában.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!