Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Jogos, hogy kezelési költséget...

Jogos, hogy kezelési költséget fizessek, ha nem az én hibámból kell bérletet cserélni?

Figyelt kérdés
Tegnap mától kértem bérletet számlára a MÁV pénztárban. Közben 2 perccel hamarabb bejött a vonat, ki kellett rohannom hozzá. Csak már fönt ülve vettem észre, hogy nem mától, hanem elsejétől adott bérletet. Szeretném visszaváltani, hogy mától legyen érvényes. Evidens az eddigi bérleteimből is, hogy nem lett volna logikus mától kérni, mivel tegnapig volt.
2010. máj. 16. 17:34
 1/5 anonim ***** válasza:
Átvetted, kifizetted - ezután nem reklamálhatsz.
2010. máj. 16. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Szerinted a pénztáros tudja, hogy eddig milyen bérleted volt?

Ha átvetted reklamálás nélkül, akkor a te hibád, és ezért jogos, hogy fizetned kell a cserét.

2010. máj. 16. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Hát, megmutattam neki. Szó nélkül kicserélte ingyen.
2010. máj. 17. 10:34
 4/5 anonim ***** válasza:
Örülök, hogy jól végződött az eset. Vannak még rendes emberek, főleg, ha rendszeresen ott veszed a bérleted, még ismerhet is. Viszont nem szeretem az előre károgókat. Egy próbát mindenkinek megér, akár egy kis vitát is, de neked erre sem volt szükséged. Végre egy jó hír mára:-)
2010. máj. 19. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
:-) Én is előre ráparáztam. Bár minden annyira loguikus volt, hogy én nem tudtam volna mivel elutasítani magamat:-).
2010. máj. 19. 15:56

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!