Honnan kapja a vonaton a konnektor az áramot, és biztonságos -e?
Utazta kétszer is Ceglédre ic vonattal ,egyikszer 2. osztályon,ott nics,másik alkalommal 1. osztályon,ott van konnektor.
Be szerettem volna dugni a telefonom tőlteni,mert merülőfélben volt,de nem mertem,mert féltem,hogy zárlatot okoz a telefonban,mert hallottam már ehhez hasonló problémát.
A vonatot villanymozdony továbbítja és a felsővezetékben 25 ezer v. van.
Kérdésem:
A konnektorba hogy jut el az áram.
A felsővezetékből,és van valami áramátalakító ami lekicsinyíti az áramot a konnektorba ,vagy a személykocsiban valamilyen akkumlátor van amiben van annyi feszültség,amennyi a konnektorba kell?
Ha a felsővezetéken ketesztűl,akkor amikor dízelmozdony visz ic vonatot,olyankor nincs áram a konnektorban?
Valamint vannak fázishatárok és olyankor egy pillanatra ki szokták kapcsolni a főmegszakítót a vezérek és nincs áram míg átmegy a fázishatár alatt.
Hogy van ez,honnan jut el az áram abkonnektorba,hogyan?
Ezután nyugodtan tölthetem a telefonom vonaton,nem okoz kárt a telefonombn?
Csak azért kérdezem,merz ahogy írtam fentebb,hallottam már ezzel kapcsolatos gondokat,problémákat.
Ehhez milyen műszaki tudás kell?
Szerinted egy vasúttársaság kirak olyan szabad felhasználású konnektort, amiben nem olyan áram van, amire az adott területen számítani lehet? :D
#11: Ahogy a kórházi állapotokat vagy bizonyos vidéki településeken az iskolákat, úgy ezt is elhanyagolhatják meg lehet "jóvanazúgy", hiába van papíron 230V meg nyomja rá évente 1x az unott arcú ellenőr a hologramos tanúsítványt (vagy amit ilyenkor szoktak) ha a hol van áram hol nincs, egy néhány órás vonatút során 80x kapcsol ki/be a töltő.
Ezek biztosan jót tesznek a telefonnak?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!