Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A Pillangó utca és az Örs...

A Pillangó utca és az Örs között most már örökké 20-al fog tötyögni a metró?!

Figyelt kérdés
2017. ápr. 18. 10:00
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

Biztos még nem sikerült letölteni az új fékszoftvert. :D

Welcome to Hungary!


A 100milliárdba nem fért bele a fékszoftver.

2017. ápr. 18. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%

Nézd, első körön el kell készülnie a KBSZ jelentésének és a benne foglalt biztonsági ajánlásoknak. Ezek a szakértői vizsgálatok nem mennek túl gyorsan, akár hosszú hónapokig eltarthatnak. Utána döntést kell hozni arról, hogy miképpen valósítsák meg az ajánlásokban foglaltakat, már ha egyáltalán elfogadják az ajánlásokat a BKV oldaláról. De az ajánlasból az NKH előírást is csinálhat, akkor meg annak kell megfelelni.


Azt is látni kell, hogy az Alstommal nem kötött túl jó szerződést a főváros, magyarul nem nagyon van mozgástere a BKV-nak. Ha a franciák nem akarnak szoftvert módosítani, akkor nem nagyon tudják őket kötelezni sem rá. Nélkülük meg nem megy.

2017. ápr. 18. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
Én laikusként csak azt nem értem, hogy tudomásom szerint térközi közlekedés van, azaz két jelző között csak egy szerelvény lehet. Hogyan tudta az egyik megközelíteni a másikat? A megcsúszás ilyen szempontból mellékes is.
2017. ápr. 18. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
Utolsó: úgy, hogy a térköz végén nem tudott megállni a vörös bejárati jelzőnél, hanem túlcsúszott, bele a következő térközben, azaz az állomáson álló vonatba.
2017. ápr. 18. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Attól még, hogy tart egy vizsgálat, nevetséges az egész. Nem tudom, ki írta elő a csökkentett sebességet, de ezt úgy hívják, hogy túlkompenzálás.


Ha valóban veszélyesek a szerelvények, akkor:

- az egész vonalon ugyanolyan előírások szerint kellene közlekedni,

- vagy szélsőséges esetben le kell állítani a metrót.


Az, hogy csak ott vezetünk be egy sebességkorlátozást, ahol történt egy esemény, nem tűnik egy túl professzionális megoldásnak.


Az országban nem egyszer fordult már elő vasúti baleset, vagy majdnem-baleset, mégsem kellett hónapokra megállítani az életet. Itt most valamiért valaki azt gondolja, hogy meg kell.


Arról ne is beszéljünk, hogy ha itt kiderül, ami már most majdnem nyilvánvaló, hogy szar a vonat, amit pár éve vettünk, akkor annak milyen következményei lesznek a jövőbeli üzemeltetésre nézve.

2017. ápr. 19. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Utolsó, szerintem nyilván azért vezették be a PF Stadiontól az Örs felé a korlátozást, mert a végállomás felé feltorlódás miatt sokkal több az esély egy koccanásra, mint a középső megállókban.
2017. ápr. 19. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
3-as is felszínen megy,hosszabb szakaszon,régi sínekkel,régi szerelvényekkel,még sincsen ott gond. Vicc
2017. ápr. 19. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!