A Pillangó utca és az Örs között most már örökké 20-al fog tötyögni a metró?!
Biztos még nem sikerült letölteni az új fékszoftvert. :D
Welcome to Hungary!
A 100milliárdba nem fért bele a fékszoftver.
Nézd, első körön el kell készülnie a KBSZ jelentésének és a benne foglalt biztonsági ajánlásoknak. Ezek a szakértői vizsgálatok nem mennek túl gyorsan, akár hosszú hónapokig eltarthatnak. Utána döntést kell hozni arról, hogy miképpen valósítsák meg az ajánlásokban foglaltakat, már ha egyáltalán elfogadják az ajánlásokat a BKV oldaláról. De az ajánlasból az NKH előírást is csinálhat, akkor meg annak kell megfelelni.
Azt is látni kell, hogy az Alstommal nem kötött túl jó szerződést a főváros, magyarul nem nagyon van mozgástere a BKV-nak. Ha a franciák nem akarnak szoftvert módosítani, akkor nem nagyon tudják őket kötelezni sem rá. Nélkülük meg nem megy.
Attól még, hogy tart egy vizsgálat, nevetséges az egész. Nem tudom, ki írta elő a csökkentett sebességet, de ezt úgy hívják, hogy túlkompenzálás.
Ha valóban veszélyesek a szerelvények, akkor:
- az egész vonalon ugyanolyan előírások szerint kellene közlekedni,
- vagy szélsőséges esetben le kell állítani a metrót.
Az, hogy csak ott vezetünk be egy sebességkorlátozást, ahol történt egy esemény, nem tűnik egy túl professzionális megoldásnak.
Az országban nem egyszer fordult már elő vasúti baleset, vagy majdnem-baleset, mégsem kellett hónapokra megállítani az életet. Itt most valamiért valaki azt gondolja, hogy meg kell.
Arról ne is beszéljünk, hogy ha itt kiderül, ami már most majdnem nyilvánvaló, hogy szar a vonat, amit pár éve vettünk, akkor annak milyen következményei lesznek a jövőbeli üzemeltetésre nézve.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!