A Pillangó utca és az Örs között most már örökké 20-al fog tötyögni a metró?!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Biztos még nem sikerült letölteni az új fékszoftvert. :D
Welcome to Hungary!
A 100milliárdba nem fért bele a fékszoftver.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nézd, első körön el kell készülnie a KBSZ jelentésének és a benne foglalt biztonsági ajánlásoknak. Ezek a szakértői vizsgálatok nem mennek túl gyorsan, akár hosszú hónapokig eltarthatnak. Utána döntést kell hozni arról, hogy miképpen valósítsák meg az ajánlásokban foglaltakat, már ha egyáltalán elfogadják az ajánlásokat a BKV oldaláról. De az ajánlasból az NKH előírást is csinálhat, akkor meg annak kell megfelelni.
Azt is látni kell, hogy az Alstommal nem kötött túl jó szerződést a főváros, magyarul nem nagyon van mozgástere a BKV-nak. Ha a franciák nem akarnak szoftvert módosítani, akkor nem nagyon tudják őket kötelezni sem rá. Nélkülük meg nem megy.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Attól még, hogy tart egy vizsgálat, nevetséges az egész. Nem tudom, ki írta elő a csökkentett sebességet, de ezt úgy hívják, hogy túlkompenzálás.
Ha valóban veszélyesek a szerelvények, akkor:
- az egész vonalon ugyanolyan előírások szerint kellene közlekedni,
- vagy szélsőséges esetben le kell állítani a metrót.
Az, hogy csak ott vezetünk be egy sebességkorlátozást, ahol történt egy esemény, nem tűnik egy túl professzionális megoldásnak.
Az országban nem egyszer fordult már elő vasúti baleset, vagy majdnem-baleset, mégsem kellett hónapokra megállítani az életet. Itt most valamiért valaki azt gondolja, hogy meg kell.
Arról ne is beszéljünk, hogy ha itt kiderül, ami már most majdnem nyilvánvaló, hogy szar a vonat, amit pár éve vettünk, akkor annak milyen következményei lesznek a jövőbeli üzemeltetésre nézve.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!