A Budapest-Nyíregyháza szakaszon ( 80-as vonal), miért nem csinálják már meg a Szerencs-Nyíregyháza közötti szakaszt kétvágányúra?
Tervben van,2010 óta többszőr volt róla szó,hogy mivel Budapesttől Szerencsig két vágányos de már Szerencstől Nyíregyházáig csak egyvágányos egy új vágányt építenének a meglévő mellé és akkor teljesen végig két vágány lenne ,nem csak Szerencsig. 7 éve tervezik de nem akarják elkezdeni. Miért?
A Szolnok-Püspökladány,a Szajol-Békéscsaba és a Budapest-Székesfehérvár vonalat is tervezték és felújították.
Ezt meg ugye tervben van de mindig az van,hogy csak nem kezdik el.
Nagyon jó lenne pedig,mert ott úgy van a menetrend kialakítva,hogy két vonat állomásban keresztezi egymást és addig nem mehet a másik míg a szemből jövő be nem ért. Sok ott a késés is. Akár egy vonat késsen,elveri az egész menetrendet onnantol,onnantol mind késni fog estig. Ha nem jön időben a személy még az Intercityt is félreállítják egy állomásban míg meg nem érkezik a személy és ezáltal az ic is késni fog.
Már a multkor is az egyik kőr ic késett,Szerencsnél kellett volna találkozniuk ahol már két vágány van ,de a késés ellenére is továbbengedték és a másik irányból is jött szemben a szintén kőr is amit Rakamazon félreállítottak egy tehervágányra ahol meg sem áll de forgalmi ok miatt ugye megállt és amikor a másik ic elérte Rakamazt ami szintén késett ,amikor elhaladt,utána ment a másik ic,na onnantól a személyeket is elverte. Ráadásul azért is sok a késés ott,mert Szerencs-Nyíregyháza között a palya állapota kritikus,tele van lassújellel még 10-es lassújel is van benne. Tehát lassan fel kéne a pályát újítani ott és egy másikat mellé csinálni és akkor nem kellene állomásban kereszteztetni a vonatokat,ha kési elveri a másikat. Tudjátok ahol páros vágány van ott nincs ilyen gond.
Ha tervben van,akkor miért nem kezdik el már?
Ne mondja nekem senki,hogy a pénz miatt,ugyanis sok hosszú szakaszt felújítottak mostanában ,ez meg egy rövidebb szakasz( 40 km ).
Szóval erre még éppen futna csak az a baj,hogy a jó állapotban lévő stadionokat újítják inkább aminek nem sok értelme...,a fontosabb rövidke kis vasútvonalat meg nem akarják. Úgyhogy volna még egy kis pénz,főleg eu-s támogatás de nem azt újítják fel amit kellene.
Elnézést,nem tudtam jobban megfogalmazni.
Előre is köszi a válaszokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!