A 80-as Budapest-Miskolc-Szerencs-Nyíregyháza vasútvonalon azért van mostanában mindig vágányzár, mert azt is 160-asra csinálják?
Nem szoktam arra menni,régen voltam arra ezért nem tudom.
Én a 100-as vonalon szoktam utazgatni és az már nagyon jó vonal lett. Ott már végeztek a vonalfelújítással Püspökladányig,tehát gyakorlatilag Kőbánya-Kispesttől-Püspökladányig 160-as sínek vannak csak Szolnok Paládcsai puszta elágtól a Zagyva hídig nincs meg,ott régi sín van.
Mostanában elég sűrűn lehet hallani,hogy vágányzárak vannak a 80-as vonalon meg néha vonatpótló buszok,mert csinálják.
Azt lehet ezalatt érteni,hogy jelenleg azt is csinálják 160-asra?
Új síneket raknak le,állomásokat újítanak ,építenek át és aluljárók lesznek valamint új zöld színű felsővezetéktartó oszlopok lsznek mint ahogy a közelmúltban a 30a,100,120-as vonalakon lett?
Nem emiatt van vágányzár mostanában azon a vonalon?
A 100-ason csak a pálya 160-as, a biztber csak lesz, a járművek többségét illetően pedig csak álmok vannak.
A 80-ason egyelőre a hivatalos pályasebesség fenntartása, azaz a lassujelek gyomlálása a cél. Átfogóbb felújítás az elővárosi szakaszon a következő években várható.
Én is csak a pályára értettem,hogy 160-as.
Azért nem akartam írni,hogy a biztber az még nem alkalmas,hogy ne szaporítsam a kérdést. Azt sem írtam,hogy 160-al utaztam már a 100-as vonalon,csak ismétlem,hogy a pálya az,tehát,hogy értsd a "sín" .
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!