Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Jogosan beszél bunkón és...

Jogosan beszél bunkón és mérgesen a buszsofőr azzal aki hülyeséget kérdez tőle?

Figyelt kérdés
Felszállásnál megkérdezi tőle hogy a busz XY településre megy-e, holott ki van írva az elejére, meg amúgy is mindig onnan indulnak a buszok az adott helyre. Erre jogos az ha a buszsofőr bunkón és láthatóan dühösen reagál?
2017. jan. 22. 18:26
 1/10 Donald J. Trump ***** válasza:
63%
Nem, a bunkóság sohasem jogos, hanem egy állapot. Vagy az képzelhető még el, hogy a buszsofőr antiszociális és nem szeret emberekkel beszélgetni, csak mondjuk buszokkal.
2017. jan. 22. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
63%
Egyáltalán nem jogos. Az ilyen menjen inkább tehervonatozni.
2017. jan. 22. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
64%
jogosnak nem jogos, csak ertheto. Ha egy tok evidens dolgot kerdeznek meg, ami az orrod ele van kiirva...ez kb olyan, mint amikor postaskent 10-bol 5 odajott az ablakhoz es megkerdezte csekket lehet-e feladni, holott 25 pontos betuvel volt kiirva a fejem felett...
2017. jan. 22. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
51%

Szerintem meg nem érthető. Pl. van, mikor a busz oldalán más van kiírva, mint az elején. Aki már emiatt pórul járt, inkább megkérdezi, még akkor is, ha látja. Vagy pl. nagymamámnak hályog miatt olyan rossz volt a látása, hogy a vizsgálaton már semmit nem tudott elolvasni a táblán, még a legnagyobbat sem. Na neki is hiába volt bármi kiírva. Az emberek nem azért kérdeznek ilyeneket, mert hülyék, vagy bosszantani akarják a sofőrt.


Vagy a postás kisasszonyt sem, mert az is rendszeres a postákon meg akármilyen helyeken, hogy tök mindegy mi van kiírva, mikor kiállod a 20 perces sort, akkor pokróc stílusban közlik, hogy menj a a másik ablakhoz, mer' most nem lehet és kész.

2017. jan. 22. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
51%
20 perc nem is sok. Bankban mikor ulni kell 1 orat azert nem pampog senki sosem... na de abban igazad van, hogy nem mindig egyertelmu a kiiras, ezt megertem. Csak amikor egy nap talalkozol 300 emberrel es abbol 260 megkerdezi ugyanezt, az barmilyen turelme is van az embernek, elegge ki tudja akasztani.
2017. jan. 22. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%

A bankban ülsz, mert van ülőhely. Felénk a postákon nincs. A bankban sorszámot tépsz, hogy mit akarsz csinálni és olyan ablakhoz hív a rendszer, ahol tudod intézni, amit akarsz. A postán meg állsz sorba oda, ahova ki van téve, amit akarsz, aztán vagy megcsinálják vagy nem. A sorszám még csak újabban terjed és csak a nagyobb postákon. (megyeszékhelyen lakok, gondolom kisvárosban, faluban még gázabb)


Nekem a postán az eddigi kedvencem az volt, amelyik ült az ablak mögött, nem csinált SEMMIT, de tényleg, nem nézte a monitort, nem írogatott, nem olvasott, nem evett, semmit sem csinált csak ült ott. Odamenetem, köszöntem, adnám be a csekket és erre rámförmed, hogy az, hogy ő itt van, az nem azt jelenti, hogy dolgozik és majd jön a kolléganő a másik ablakba. Hát gondoltam is, hogy b meg anyádat.

2017. jan. 23. 00:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
51%

Nyilván nem szép dolog bunkónak lenni...


Bár nem tudhatod, mi minden volt már neki aznapra. Biztos nem az az egy ártatlan kérdés állt mögötte. Épp elég lenne egész nap megfeszült figyelemmel araszolni a forgalomban, közben meg bszgtják őket fölülről mindenféle állatsággal. Össze-vissza szervezik, áthelyezik, visszahelyezik, mint egy rongyot. Naponta új útvonal és új autóbusztípus van alattuk, mert már nincs két egyforma, örül már, ha megtalálja hol a kormány... de komolyan. És még így is a buszvezetők a birkatürelműek közé tartoznak, akiknek aztán tényleg van cérnája...

2017. jan. 23. 06:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Akkor menjen csirkét feldolgozni, ha nem bírja a stresszt és az ügyfeleken vezeti le. Annak, aki emberekkel dolgozik az a dolga, hogy a gondjait, bármilyenek is letegye és mosollyal meg kedvességgel fogadja a vásárlókat/ügyfeleket. Szerencsére kezd már ez terjedni Magyarországon is, de még mindig le vagyunk maradva és a legrosszabb az, hogy pont mint te, mindenféle hülyeséggel kimagyarázzák egyesek, hogy igenis megengedheti magának, hogy egy tapló bunkó paraszt legyen, mert jaj szegény. Ha a munkáltatók is rájönnek végre, hogy az ablakba/ajtóba stb. ültetett/állított emberek az cégük ARCA, akkor végre nagyobb hangsúly lesz erre fektetve, de már előre látom a siránkozást azoknál, akik megszokták, hogy minden bajukat és mérgüket kitöltik a szerencsétlen betérőkön, mert azokon lehet, max. többet nem jön.
2017. jan. 23. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 Fatal_3rror_ ***** válasza:
100%

Én ilyenkor csak felvetem magamban a kérdést, hogy miért nem lehet normálisan válaszolni? A normális válasz is ugyanúgy INGYEN van, nem kerül semmibe, kimondani is pont ugyanannyi idő.


És pozitív benyomást keltesz valakiben, picit jobbá téve a napját. Persze a legtöbb ember frusztrált és csak azt lesi, mikor vezetheti le valakin a dühét, vagy szimplán csak a rosszindulatát.


Pedig kedvesnek lenni egymással nem kerül semmibe...

2017. jan. 23. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Amikor naponta ugyanaz előfordul 15 percen keresztül minden megállóban,azt nem mindenki fogadja vigyorogva.Felénk van 2 busz azonos időpontban.Az egyik megyeszékhelyre megy,a másik egy alig ismert faluba,aminek a még neve is vicc.Viszont ez utóbbi megyeszékhelyről indul,ami ki is van írva.Persze 2 perccel hamarabb indul,végigmegy a településen és szinte mindenki menne vele a városba,a sofőr nem győzi ismételni,hogy nem oda megy.Néha meg is kérdezik csodálkozva hogy az a falu meg hol van??DDD A másik sofőrnek fát lehet vágni a hátán,neki nem gond.De ez csak egy része a napjuknak.(a legrosszabb,nem is szeretik)A tábla sem egyértelmű,ez is gond sok utasnak.
2017. febr. 6. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!