Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mi a gond a metrókkal?

Mi a gond a metrókkal?

Figyelt kérdés

A hármas metró hébe-hóba ég, a kettes (?) egymásba ütközik, a négyes nem áll a végállomáson...


Igazából a kérdésem az lenne, tudja-e valaki, a kettes metró a pillangó utcától miért közlekedik lassan az őrsre? Néha áll 10 percet, ez meddig lesz így?


Az is zavar, hogy mínusz 10 fokban az Astorián a mozgólépcsőknél olyan szél van, hogy lefújja rólam a sálat.

Köszi a válaszokat!



2017. jan. 7. 22:00
 1/6 Donald J. Trump ***** válasza:
77%
Ez három különböző probléma, s kettőnél feltehetőleg a pálya állapota volt a ludas. A hármas meg...ott minden probléma, egy műszaki katasztrófa.
2017. jan. 7. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
43%

Kezicsókolom HOMOKOLÓ van azokon a szarokon? Szerintem lemerném fogadni homokoló nélkül rendelte meg valami marha és azért megy lassan a kettes.


A hármas? Ezer sebből vérzik minden a "hazai karbantartási szokások" miatt.


Négyes? Nagyobb odafigyelést és komolyságot igénylő rendszer, valószínű olyan hozzáállással készült, mint a régi hármas vonal karban(NEM)tartása és most még pofozgatják majd, rájönnek, hogy bizony ez nem úgy van, hogy "jóóóóvanaz úgy jóóózsi majd ha baj van megoldjuk".

2017. jan. 7. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%

Nézzük sorban.


M3: Az infrastruktúrát és a járműveket is hagyta a végletekig leamortizálódni a főváros, ez a fő probléma.


M2: Egy alapvetően biztonságos rendszerbe elfelejtettek beleszamolni egy komoly kockázati tényezőt: azt, hogy a felszínen csúszóssá válhat a pálya, ezért indokolt a megcsúszásgátló szoftverelem megrendelése. Enélkül a vonat kerekei megcsúsztak és a fékek hatástalanná váltak. Lassabb tempónál a kockázat kisebb. Emiatt viszont összetorlódnak a vonatok csúcsidőben, ezért a várakozás. Megoldás hónapok múlva lesz, a vizsgálatok és ajánlások befejezése után.


M4: Itt az automata üzem miatt nagyobb a hírérték, alig van vele probléma. Most valamilyen zavar miatt kézzel kellett a rendszerbe nyúlni, ezért vihették az utasokat kirándulni a járműtelepre valamilyen tévedés folytán.

2017. jan. 7. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
85%
Mondjuk ha azt nézem, hogy napi 18 órában 3-5 perces követésekkel közlekednek minden nap, akkor ehhez képest az a pár "címlapsztori" nagyjából semmi.
2017. jan. 8. 05:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
53%

Persze azért lassú a kettes mert csúszik. Túl van reagálva. A 3-as miért nem csúszik Kőbányán? Régi kocsik,régi sín,mégse 20al döcög.


A 3-ason a szerelvények meg azért füstölnek mert nem tartják őket karban. A 2-esen ennél is rosszabb állapotú kocsik voltak 2011-12ben mégse gyulladt ki minden hónapban. A kocsikkal nagy gondok nincsenek,ha jobban karban lennének tartva és a legrosszabb állapotúakat felújítanák akkor semmi probléma nem lenne a vonalon.


Ez is nagyon túl van reagálva,ha annyira utáljátok a hármast minek jártok vele? Ezer meg ezer alternatíva van,amik bár időígényesebbek de nem kell rajta utaznotok.

2017. jan. 8. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%
4-es metró "garázsba" benéztem volna :) Kár, hogy lemaradtam róla :(
2017. jan. 8. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!