Mi a gond a metrókkal?
A hármas metró hébe-hóba ég, a kettes (?) egymásba ütközik, a négyes nem áll a végállomáson...
Igazából a kérdésem az lenne, tudja-e valaki, a kettes metró a pillangó utcától miért közlekedik lassan az őrsre? Néha áll 10 percet, ez meddig lesz így?
Az is zavar, hogy mínusz 10 fokban az Astorián a mozgólépcsőknél olyan szél van, hogy lefújja rólam a sálat.
Köszi a válaszokat!
Kezicsókolom HOMOKOLÓ van azokon a szarokon? Szerintem lemerném fogadni homokoló nélkül rendelte meg valami marha és azért megy lassan a kettes.
A hármas? Ezer sebből vérzik minden a "hazai karbantartási szokások" miatt.
Négyes? Nagyobb odafigyelést és komolyságot igénylő rendszer, valószínű olyan hozzáállással készült, mint a régi hármas vonal karban(NEM)tartása és most még pofozgatják majd, rájönnek, hogy bizony ez nem úgy van, hogy "jóóóóvanaz úgy jóóózsi majd ha baj van megoldjuk".
Nézzük sorban.
M3: Az infrastruktúrát és a járműveket is hagyta a végletekig leamortizálódni a főváros, ez a fő probléma.
M2: Egy alapvetően biztonságos rendszerbe elfelejtettek beleszamolni egy komoly kockázati tényezőt: azt, hogy a felszínen csúszóssá válhat a pálya, ezért indokolt a megcsúszásgátló szoftverelem megrendelése. Enélkül a vonat kerekei megcsúsztak és a fékek hatástalanná váltak. Lassabb tempónál a kockázat kisebb. Emiatt viszont összetorlódnak a vonatok csúcsidőben, ezért a várakozás. Megoldás hónapok múlva lesz, a vizsgálatok és ajánlások befejezése után.
M4: Itt az automata üzem miatt nagyobb a hírérték, alig van vele probléma. Most valamilyen zavar miatt kézzel kellett a rendszerbe nyúlni, ezért vihették az utasokat kirándulni a járműtelepre valamilyen tévedés folytán.
Persze azért lassú a kettes mert csúszik. Túl van reagálva. A 3-as miért nem csúszik Kőbányán? Régi kocsik,régi sín,mégse 20al döcög.
A 3-ason a szerelvények meg azért füstölnek mert nem tartják őket karban. A 2-esen ennél is rosszabb állapotú kocsik voltak 2011-12ben mégse gyulladt ki minden hónapban. A kocsikkal nagy gondok nincsenek,ha jobban karban lennének tartva és a legrosszabb állapotúakat felújítanák akkor semmi probléma nem lenne a vonalon.
Ez is nagyon túl van reagálva,ha annyira utáljátok a hármast minek jártok vele? Ezer meg ezer alternatíva van,amik bár időígényesebbek de nem kell rajta utaznotok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!