Wizzair módosította a visszautunk járatát jan.17-ről jan.16-ra.2 opciót ajánlottak fel, amire válaszoltunk, de miért nem jön tőlük megerősítés?
Figyelt kérdés
Dec 26-án csináltuk meg az internetes utasfelvételt, lementettük pdf-be a beszállókártyát...sajnos csak ezután vettem észre,h vmi nem stimmel a visszaút dátumánál, mert jan. 17 helyett jan. 16 szerepel. Emailt írtunk az ügyfélszolgálatnak, és vissza is írtak,h december 16-án (10 napja) küldtek egy email értesítőt a járat módosításáról (angol nyelvű email), és hogy erre küldjünk választ. Sajnos én ezt a mailt nem vettem észre, és a többi 35 aznapi levéllel együtt kijelöltem, és ment a kukába :-(. Ebben az szerepelt,h az egyik lehetőség,h jan. 18-ra átrakják a visszautunkat és 1 nappal meghosszabítják a szállodai tartózkodásunkat (ennek minden felmerelő költsége a wizz-t terheli), vagy pedig az eddigi foglalásunk (repjegy+hotel) teljes árát visszatérítik! Erre a levélre tegnap vissza is írtam angolul,h az első opciót el tudjuk fogadni,tehát 18-án jönnénk haza.... azóta még nem érkezett semmi válasz. Írjak nekik újra, vagy az ügyfélszolgálatnak, vagy várjak tűkön ülve? Telefonálni annyira nem szeretnék a 250 ft-os percdíj mellett... De tiszta ideg vagyok, hogy most akkor mi lesz a sorsunk ...2016. dec. 28. 22:14
1/1 eddiboy 



válasza:





Elég sunyi dolog, hogy a Wizzair, ami magyar társaság angolul levelez az utasokkal, és csak emelt díjas számon érhető el. Van amúgy egy normál telefonszámuk is, eléggé el van dugva, de megtaláltam: +3616777505. Próbáld ezen, hátha sikerül, bár elvileg ez "különleges segítséget igénylő utasoknak" van fenntartva, de a te problémád elég különleges szerintem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!