Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Melyik lenne a legfontosabb...

Melyik lenne a legfontosabb vonalhosszabbítás a budapesti metróhálózaton?

Figyelt kérdés

Nagyon sokféle hosszabbítási terv készült az évek során, a reálisabbnak mondottakat sorolnám fel:

1) a Földalatti hosszabbítása a Vigadó térig.

2) a Földalatti hosszabbítása északi irányban, a Csáktornya parkig vagy a Marcheggi hídig

3) az M2-es metró összekötése a gödöllői és csömöri HÉV-ekkel

4) az M2-es metró szárnyvonalának megépítése Rákoskeresztúr irányába

5) az M3-as metró északi hosszabbítása Rákospalota-Újpest vasútállomásig vagy akár Káposztásmegyer II. számú lakótelepig

6) az M3-as metró déli hosszabbítása akár a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérig

7) az M4-es metró déli hosszabbítása Madárhegyig, azaz a Virágpiacig

8) az M4-es metró északi hosszabbítása a Bosnyák térig vagy akár az Újpalotai lakótelepig

9) a csepeli HÉV hosszabbítása az Astoriáig, azaz metróvá alakítása


2016. dec. 11. 15:35
 1/6 anonim ***** válasza:
85%

3, Ezt már meg kellett volna csinálni réges-régen.

5, ezt is

6, ezt is

7-8, eleve így kellett volna építeni :D


Az itt az első 3 már 20 éve is aktuális volt... :D

2016. dec. 11. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim válasza:
50%
6 az egyik legfontosabb
2016. dec. 11. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
73%
8-as fontos lenne főleg Zugló vasútállomás miatt.Bár igaz, eleve a Bosnyákig (Újpalotáig) kellet volna megépíteni.
2016. dec. 11. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
74%

1) Marginális jelentőségű, persze javít valamit a 2-es villamoshoz való csatlakozáson.

2) Fontos, de csak akkor, ha a kapacitás elegendő volna az elővarosi vonatokkal Marcheggi hídhoz érkezők nagyobb tömegeinek elszállitasára.

3) 4) Messze a legfontosabb projektek így egyben kezelve, mert jelentős arányú agglomeraciós forgalmat lehetne relatív kis befektetéssel becsatornázni a metrohálózatba.

5) Rákospalota-Újpestnél keveseknek érné meg átszállni vonatról a lassabb metróra, főleg, ha a Váci út súlypontjat az új Rakosrendezőn átszállva gyorsabban elerhetnék. Kápmegyer pedig kicsi, metrót nem tartana el.

6) Teljesen felesleges kertvárosba metrót építeni, raadásul pont kimaradna a Havanna lakótelep, holott metrót pont sűrűn lakott területig eri meg építeni. A reptér őnmagában minimális forgalmat generálna,20-30 perces követés elég is lenne. Az meg nem metró.

7) Pont megállnánk Budaörs sűrűbben lakott része előtt pár kilométerrel, csak azért mert ott a piros vonal a térképen... marhaság.

8) Újpalota sosem fog megtölteni egy metróvonalat, míg a Keletitől kifelé eleve felig-meddig kertvárosias a beépítés. Zugló vasútállomás helyett pedig a Kerepesi útnál kellene vasútállomast epíteni, nem pedig emmentáliva fúrni a Thökölyt.

9) Szintén jó megtérülesű projekt volna, feltéve, hogy a rackevei HÉV vonalat illetve hosszabb távon a szentendrei es esztergomi irányokat is beleveszik.

2016. dec. 11. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
82%
Én alapvetően az összes HÉV végállomást integrálnám a belvárosi hálózatba, közvetlen átszállással.
2016. dec. 11. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%

Két külvárosi részen jártam/járok többször is, tehát van fogalmam róluk.


Egyik Újpest, de a Váci út melletti rész, ami 5-10 perc busszal Újpest-Városkaputól. Tehát irreleváns.


Marad Pest keleti része.

Hát Rákoskeresztúr és Rákosmente többi részének közlekedése a buszokkal lassú és kényelmetlen. Nekem mindig az jut eszembe, hogy kaputól-kapuig majdnem ugyanannyi a Velencei-tó vagy a Dunakanyar, mint Rákoscsaba vagy Rákosmente egyéb, külsőbb része. A vonat sajnos sokszor nem opció - legalábbis jelenleg, kevés ráhordó busszal. 30-40 (!) perc az Örsig azért sok, és az Örstől is kell idő eljutni az embereknek....

Szóval a 4-es pontot nagyon nagy erőkkel támogatnám! A 3-as pontot is amúgy.


A 9-es pontot is támogatnám az Észak-Déli Regionális Gyorsvasúttal (M5) együtt. Egyszer kellett mennem Óbudáról Csepel kerület délebbi részére. Kettő, azaz 2 óra volt 4 járművel.

Jó, kevesen utaznak ennyit, de Csepelről, Pesterzsébetről, 3. kerületből egy gyors belvároba jutás jól jönne.



Őszintén: én a 3-as és 4-es metrót csak fentiek után hosszabbítanám.

2016. dec. 12. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!