Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért vettek annyi flirtet?

Miért vettek annyi flirtet?

Figyelt kérdés

Nagyon sok flirt vonat van már,egyszerűen kiszolgálja az elòvárosi közlekedést simán munkanap és akkor is egy csomó a telephelyen áll,ugyanis ott vannak még az elővárosi forgalomban a fecske ingavonatok.

Hétvégén meg azt sem tudják,hova rakják a flirtet,hogy ne álljon hanem menjen,lökik fővonalra pl. a 100-asra Záhonyi sebernek ahová egyáltalán nem való.


Miért kellett ennyit venni,ha az sem tudják,hogy hova rakják?


Meg kellett volna állni kb. 60 db flirtnél,és aztán a távolsági mozdonyflottát is korszerűsíteni,pl még 25 traxxot venni és lenne most 50 db,nagyon le lehetne cserélni még néhány v43-ast traxxra ugyanis elég öregek már.


Ehelyett a flirteket veszik,már így is van belőlük kb. 100 db,de még venni akarnak.

Nem értem ezt.



2016. dec. 4. 21:38
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

Ha feldrótozzák az esztergomi vonalat, akkor mindjárt szükség lesz a Flirtökre.


Lassan ki kellene váltani az összes személyvonatot motorvonattal, nem csak Budapest körzetében, hanem mindenhol.

2016. dec. 4. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%
Így van. Most ez egy átmeneti állapot, hiszen a személyvonatoknak mindenképp motorvonatoknak kellene lenniük egy idő után mindenhol, ezt kívánja a forgalomtechnika és a menetrend fejlődése. Természetesen tényleg nem való záhonyi sebesre egy elővárosi kialakítasú vonat, de azt is látni kell, hogy a prioritások közül abszolút az első a budapesti elővárpsi szolgáltatás fejlesztése, mert ezt látja a legtöbb választópolgár. Ha tetszik, ha nem.
2016. dec. 5. 07:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%
123 darab van belőlük, és több már biztosan nem lesz, a Stadler a mieink után nem gyártja már ezt a generációs Flirtöt. A következő beszerzések a nagyobb kapacitású motorvonatokra irányulnak, valószínűleg emeletesekre. Ebben jó eséllyel indul a Stadler Kiss nevű konstrukciója. Lehet, hogy nehéz elhinni, de még ez a jelenlegi 123 darab sem elégséges az elővárosi közlekedés teljes lefedésére. És mint mondták, az esztergomi vonal elvesz majd kb 15 Flirtöt a jelenlegi vonalaikról, tehát még több fecske Bhv lesz egészen addig, amíg a nagyobb kapacitású motorvonatok meg nem érkeznek. A dolgok jelenlegi állását tekintve -tender sincs kiírva- legalább 2019-ig várni kell, hogy visszabillenjen a mostani rend. Szóval közel sem olyan vidám a helyzet, mint a kérdés sugallja. Azt meg nonszensz számonkérni, hogy hétvégén ritkábban járnak a vonatok, és ebből adódóan nem minden Flirt lehet forgalomban. Amúgy a záhonyi Flirt (S51) azért nem hülyeség, mert az utasok túlnyomó része nem a teljes 300 akárhány kilométeren veszi igénybe és nem kell kockásra ülniük a feneküket, hanem csak egy adott szakaszon utaznak vele, például Cegléd-Debrecen. És azoknak, akik a keleti végeken laknak, a klasszikus vasúti kocsik helyett kifejezetten felüdülés lehet Flirttel utazni például Nyíregyházáról Debrecenbe. Tehát az S51-es komfortfokozat növelést is jelent az utasok nagy részének, hiszen nem élestszerű, hogy a többség Budapest 13. kerületébőla meglehetősen jelentéktelen határ menti településre utazna. Tehát a záhonyi Flirt teljesen rendben van.
2016. dec. 6. 00:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!