Miért bunkók a máv jegykiadói? Vettem két jegyet, és mint ha bűnöző lennék úgy beszélt hozzám.
Mezőtúrról megyek Budapest Nyugatiba.
Kértem egy jegyet gyorsvonati pótjeggyel ceglédik. Ceglédtől BP Nyugatiig a Torontál icre jegyet első osztályra. Teljesen kiakadt a nő. Minek ennyi jegy? Nem lesz jobb ha gyorsvonatra adna, minek első osztály?
Azt vettem észre, hogy ez az alap mentalitás.
Jegykiadás, banki befizetés, pénztárak...én ha csak tehetem akkor automatából vagy interneten vásárolok.
"Azért furcsa, hogy az hülyéz másokat aki annyira hülye, hogy csak ilyen munkára alkalmas."
Ha valaki egyszer csak egy fél napra kipróbálná, milyen lehet (vasúti) pénztárosnak lenni, rájönne, hogy az se egy leányálom, és nem is betanított segédmunka (vegyük pl. a kedvezmények fajtáit és felhasználási feltételeit, ezeket kb. mind fejből kell tudnia). És itt a kőművessel szemben, ha hibázik, nem tudja eltakarni a vakolattal...
semmi sem kötelező, ha valaki utál nap mint nap a pénztárban ülni akkor ne csinálja, nem hinném hogy fegyvert tartott bárki is a fejéhez hogy na akkor ezt most csinálnod kell.
Persze az is igaz hogy idegölő lehet nap mint nap kibírni hogy az utasok közt is akad elég sok idióta, de pl. én tudom hogy nincs türelmem az emberek hülyeségeihez hát nem is dolgozom emberekkel, ez ilyen egyszerű... :)
Egyébként ez nem csak a MÁV/GYSEV berkein belül igaz, hanem általános dolog mind pesti mind vidéki tömegközlekedésben is.
Én most épp pesten élek és hihetetlen mennyi életunt ellenőr, pénztáros, sofőr vagy peronőr van a BKK -nál is, mondanom sem kell biztos vagyok benne hogy nem fizetik őket túl...
Az éremnek két oldala van, résszint ott vannak az idióta vásárlók másrészt az idióta eladók, és indulhat is a körforgás, idióta vásárló felhúzza az idióta eladót aki ezek után lehet felhúzza az összes további akár rendes vásárlót is.
Persze épp ezért amióta van a BKK-nál és a MÁV-nál is automata meg netes jegyvásárlás én nem is megyek pénztároshoz, érdekes és talán jogos talán nem a dolog hogy most viszont minden pénztáros panaszkodik hogy az automaták és az internet elvette a munkájukat,
de az az egy biztos hogy sem nem bunkózik velem a pénztáros és velük sem bunkózik (annyi) vevő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!