Ha a helyszínen tudom pótolni az adataimat mennyire büntethet meg az ellenőr?
Itt azért büntet inkább, mert adott az üres bérlet, ami
hiányosan van kitöltve, így akár többen is használhatnák.
Ennyi erővel nem lenne 8ezres büntetés, csak 2ezres.
Ne érts félre, nem kibújni akarok a felelősség alól, mert nyilván az én hibám, hogy elfelejtettem kitölteni, de hogy őszinte legyek, sokallom a 8 ezer forintot egy olyan hiányosságért, amit, ha van egy kis emberség az ellenőrben, elintéz egy "máskor ne forduljon elő"-vel, és a kezembe nyom egy tollat.
5 nyamvadt számjegyért, azért vicc.
A VOLÁN 7 regionális egységből áll. A VOLÁN „központi” honlapján az áll, hogy az oldalukon levő üzletszabályzat csak azokra a regionális társaságokra vonatkozik, amelyek nem közölnek honlapjukon saját üzletszabályzatot.
Mivel a pótdíjazás a díjszabás része, és a díjszabás egységes: gondolom a pótdíjazás is az.
A „központi” honlapon ez olvasható:
„A pótdíj helyett 1.300 Ft összegű bemutatási díjat fizet az az utas, aki az utazáskor már korábban megváltott, az adott utazásra jogosító jeggyel, bérlettel vagy egyéb utazási igazolvánnyal, illetve kedvezményre jogosító igazolvánnyal, igazolással stb. rendelkezik, de azt az utazás alkalmával az ellenőrzéskor felmutatni nem tudja, feltéve, hogy ha azt utólag,az utazás napjától számított 15 napon belül a szolgáltató által előírt módon és helyen bemutatja.”
Az egyes társaságok honlapjain (VOLÁNBUSZ, DAKK, DDKK, EMKK, ENYKK, KMKK, KNYKK) találhatók elérhetőségek, telefonon lehet érdeklődni, hogy hol kell bemutatni.
Autóbusz-állomásokon is biztosan tudnak ilyen tájékoztatást adni. Valószínűleg a buszvezetők is meg tudják mondani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!