Mi az oka annak, hogy a Győrtől Budapest-Keletiig közlekedő Arrabona IC egy ideje CFR (azaz román) kocsikkal közlekedik?
Ha jól tudom,a legutóbbi menetrendváltás óta,mióta Hegyeshalom helyett ismét Győrig közlekedik.
Ha valaki tudja a miértjét,kíváncsi lennék rá.
Köszönöm a választ!
Annyi kérdésem volna még,hogy más vonatok is közlekednek így? (A Savaria IC-t kivéve,mert az szlovák kocsikkal megy).
Illetve más társaság használja e a magyar kocsikat a saját vonalain?
Ez eléggé megszokott dolog, igen. Magyarország ugye kis ország, így jellemzően a magyar kocsik sokat futnak nemzetközi vonatban külföldön, míg külföldiek nemzetköziben keveset mennek belföldön. Emiatt inkább jellemző az, hogy a külföldi kocsik magyar belföldi vonatokban futnak (a ČD kocsijai pl kör-IC-ben mennek, de talán Pécsre is eljutnak), mint hogy magyar kocsik külföldön belföldi vonatokban szaladgálnának.
De pl. futásteljesítmény kiegyenlítés miatt sok Szili szaladgál(t?) Érsekújvár környékén.
Köszönöm a válaszokat! Nagyon hasznosak!
Még lenne egy hasonló kérdésem.Mi a helyzet azokkal a nemzetközi vonatokkal,amik mondjuk 2 ország között közlekednek,de egy harmadik ország kocsijaival futnak? (pl. Hortobágy EC Magyarország és Ausztria közt közlekedik,lengyel kocsikkal)
Előfordulhat, hogy egy harmadik ország kocsijait is beveszik a kiegyenlítésbe. Részletesebben itt találsz rá válaszokat:
http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__tomegkozlekedes__7..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!