Ilyenkor miért nem használják a másik vágánykapcsolatot?
Kőbánya felső és Rákos között felsővezeték hiba miatt csak 1 vágányon zajlik a közlekedés. Természetesen a MÁV által hazudott 20-40 perces késések inkább 40-60 percesek, Maglódig/Isaszegig áll a sor, a fél országra kihatnak a késések. Na de nem is ez a lényeg.
Ami felmerült bennem, hogy e két állomás között pont létezik egy másik vágánykapcsolat. Ezt miért nem használják ilyenkor? Csak azért sem, mert nem arra lett megrendelve a közlekedés? Inkább az utasok szívjanak?
Az egy másik vasútvonal, kellene rá vonalismeret vagy pilóta. Továbbá az utóbbi idők szembemenesztései hatására eleve abba az irányba tolódik a zavarkezelés, hogy lehetőleg minél kevésbé nyúljanak bele a normál ritmusba.
A megoldás nyilván az, ha ilyenkor lemondanak vonatokat. De a mostani finanszírozási rendszerben a töküres, 240 percet késő vonat ugyanannyit ér, mint egy pontos, továbbá többet, mint egy rövidített útvonalon, án utasokkal tele közlekedő.
Gondolom a körvasút 80-as alatt áthaladó részére gondolsz. Azzal az a baj, hogy túl sok idő mindkét helyen kitérőzni a szerelvényekkel, meg van eleve olyan vonat aminek oda szól a menetrendje Kőbánya és Rákos között.
Nem lenne megoldhatatlan a dolog, de sok időt nem nyernének vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!