Szerintetek hol érdemes villamos hálózat itt kiépíteni?
Figyelt kérdés
Nagyvárosban? (Magyar szemmel a nagyváros!)
2016. febr. 5. 22:51
1/10 anonim válasza:
Szerintem Pécs és Győr jöhet szóba. Máshol nem nagyon. De igazából még Győr is erősen kérdéses, mert az utóbbi években csökkent annyit az utasszám, és ritkultak a buszjáratok, illetve a vonalhálózat is úgy lett átszervezve, hogy nem feltétlenül lenne érdemes villamost létesíteni.
2016. febr. 5. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Utólag nem kimondottan könnyű az amúgy sem túl szellős városainkba villamoshálózatot integrálni.
2016. febr. 6. 00:58
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Tram-train rendszerben még Kecskemét is szóba jöhetne. Ezen kívül még Pécsen is fel - fel emlegetik a villamos kiépítését.
Győrön is lenne, de kérdés, hogy megéri-e. Amúgy érdekelne, mitől csökkent az utasszám?
2016. febr. 6. 04:16
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Krekonex, attól, hogy hozzá nem értő emberek döntenek hálózatszervezési kérdésekben. A kormányhoz hasonlóan a győri fideszes városvezetés sem hajlandó párton kívülről bármilyen véleményt, tanácsot figyelembe venni, így a témában jártas civil szervezetek is hiába fogalmaznak meg ajánlásokat. A leépülő szolgáltatásra egyre kevesebben kíváncsiak és ne legyenek illúzióink: nem a biciklisek számának növekedésében jelenik meg a különbség...
2016. febr. 6. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Hódmezővásárhelyen lesz tram-train rendszerben! Makóra is tervezik.
2016. febr. 6. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
Egyáltalán nem éri meg 0-ról építeni sehol sem villamos hálózatot, sok városban még a meglévő vonalak létjogosultsága is erősen kérdéses.
2016. febr. 6. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Őszintén, sehol sem egy teljesen új villamoshálózat kiépítése rengeteg pénzbe kerülne, az hogy bármelyik városban a nulláról egy új hálózatot építsenek ki az gyakorlatilag esélytelen és nincs is erre alkalmas város talán még Pécs ahol tényleg fel fel bukkan időről időre a példa de nem lesz abból semmi se. Más városban egyáltalán nem érné meg szerintem Győrnek nincs akkora tömegközlekedése hogy elbírjon egy villamos vonalat, Kecskemét meg még viccnek is rossz. Az utóbbi időbe a már meglévő villamos hálózattal rendelkező városokban sem történt semmi fejlesztés, kivéve Miskolcon ahol 3-4 éve teljesen egészében kicserélték a villamospályát és meg is hosszabbították.
2016. febr. 6. 23:57
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
# 4: a tomegkozlekedes fejlesztesenel, nem lehet szamolni utasok novekedesevel?
# 5: azok a tram-trainek, nem Szegedre mennek?
# 7: Kecskemetre nem sima villamost, hanem tram-traint irtam. A ketto kozott van kulonbseg (mert tudom hogy onmagaban a villamos nem ernie meg).
2016. febr. 7. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
Klasszikus villamoshálózatot kb. csak Pécsen lehetne. Tram-Trainre viszont több lehetőség is lenne Szeged, Miskolc és Debrecen környékén.
2016. febr. 7. 18:21
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
#7: "Az utóbbi időbe a már meglévő villamos hálózattal rendelkező városokban sem történt semmi fejlesztés, kivéve Miskolcon..."
Na meg Szegeden és Debrecenben (részben) új vonalakat építettek, Debrecenben a meglévő 1-es villamos, Szegeden a meglévő hálózat nagy részét felújították. Budapesten felújították a 3-ast, felújították és meghosszabbították az 1-est, átadták a fonodót. Ezek mind úgy kb. az elmúlt 4-5 évben történtek. Ezeken kívül tényleg nem történt semmi.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!