Szerintetek milyen ez a terv?
A terven a miskolci észak-déli villamosvonal és a módosított buszjáratok láthatóak.
Mi is a gond a hódmezői tramtrainnel?
Szerintem kifejezetten jó, hogy lesz egy úttörő jellegű projekt, ami miatt kialakítják a tramtrain rendszerekhez szükséges jogi kereteket és lesz üzemeltetési tapasztalat is. És ezért nem baj, hogy országos összehasonlításban nem feltétlenül a legfontosabb tramtrainnel kezdték a megvalósítàst.
#5:
A "H5 - V2 - H6 tramtrain" helyett, a M5-öt kell megvalósítani Budapesten.
Szeged - Hódmezővásárhely tramtrainról annyit, hogy ez nem felesleges összeg, mivel magába hordozza a 135-ös vasútvonal egy részének felújítását (Szeged - Hódmezővásárhely között) és a buszról való átpártolást is elősegíti azzal, hogy nem kell +1 átszállást beiktatni.
Ezen felül, a jövőre nézve is hasznosabb, mivel Újszeged vasútállomást is be lehet kapcsolni egy tramtrainba: Szeged Tisza pályaudvar - Újszeged - Makó - Hódmezővásárhely útvonalon. Ha meg, Szeged - Rókus vasútállomás - Újszeged útvonalon menne, akkor egy kör tramtrainról is beszélhetünk.
Szeged - Röszke tramtrain lehetősége is adva van.
Vagyis igen: Szegeden egy jól működő tramtrain hálózatot lehet kiépíteni, aminek első eleme Szeged - Hódmezővásárhely.
# 7:
érdekes, mert ha csak Szeged város - előváros tömegközlekedés fejlesztése a cél, akkor Temesvár sosem jönne képbe és Szerbia sem (kiesnek Szeged közvetlen elővárosi képéből).
A hiányzó vasúti hídról annyit, hogy jó kérdés: lehet-e kiskaput alkalmazni = szimpla gyalogos - kerékpáros - villamoshídról lenne szó. Az utasforgalom akkor is adná magát, ha csak villamos menne Újszeged vasútállomásig. A tramtrain meg, csak Makóig menne: Szegedről és Hódmezővásárhelyről (mivel mindkét településről, a vasúti kapcsolatot használná fel).
# 8:
ránéztél a térképre? Ismered az utasforgalmat? Gondolom nem, mert akkor az alapján kritizálnál.
Sajnos a tömegközlekedés nagyon gyerekcipőben van nálunk!
Olyan olcsónak kellene lennie, hogy az autósnak eszébe se juthasson kocsiba ülni, csak ha kocsikázni akar! Miskolcon valószínűleg sokat segítene egy körjárat, ami körbemenne az egész város körül a peremrészeket is érintve, vagy nagyon közel hozzájuk! És a kerékpárosokat is támogatni kellene ingyenjegyekkel bérletekkel!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!