Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Szerintetek milyen ez a terv?

Szerintetek milyen ez a terv?

Figyelt kérdés

A terven a miskolci észak-déli villamosvonal és a módosított buszjáratok láthatóak.


[link]



2015. dec. 25. 20:13
 1/10 anonim ***** válasza:
46%
A Miskolci É-D villamost be akarják kötni a vasútvonalba Kazincbarcika és Tiszaújváros felé Tram-Train vonalat hozva létre. Mondjuk 2020-ig biztos nem épül egy centi se belőle. Nem sokat hallani róla
2015. dec. 26. 00:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
46%
Ugyanannyira pocsék mint a Szeged-Hmvhely tramtain...
2015. dec. 26. 03:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
100%

Mi is a gond a hódmezői tramtrainnel?

Szerintem kifejezetten jó, hogy lesz egy úttörő jellegű projekt, ami miatt kialakítják a tramtrain rendszerekhez szükséges jogi kereteket és lesz üzemeltetési tapasztalat is. És ezért nem baj, hogy országos összehasonlításban nem feltétlenül a legfontosabb tramtrainnel kezdték a megvalósítàst.

2015. dec. 26. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
#2: miért lenne pocsék?
2015. dec. 26. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
Ha már a tramtrain-nel kísérleteznümk, akkor azt szerintem a Csepeli HÉV-vel kéne kezdeni. Csepelen villamos onnan vonat, a Borárostól az Astoriáig, vagy a Deák térig ismét villamos. TW 6000-es villamosokkal 3-ban csatolva. Csak minimális 1-2 km vágány kéne hozzá, meg a feszültség átállítása. Több ember utazását javítaná mint Szeged meg Hódmezővásárhely összes lakossága, ráadásul nem kerülne 100 milliárdokba mint a Szentendre-Csepeli HÉV-ek összekötése. Olyan apró mellékhatásokra már nem is térnék ki, mint a 4-6-os tehermentesítése.
2015. dec. 26. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%

#5:

A "H5 - V2 - H6 tramtrain" helyett, a M5-öt kell megvalósítani Budapesten.

Szeged - Hódmezővásárhely tramtrainról annyit, hogy ez nem felesleges összeg, mivel magába hordozza a 135-ös vasútvonal egy részének felújítását (Szeged - Hódmezővásárhely között) és a buszról való átpártolást is elősegíti azzal, hogy nem kell +1 átszállást beiktatni.

Ezen felül, a jövőre nézve is hasznosabb, mivel Újszeged vasútállomást is be lehet kapcsolni egy tramtrainba: Szeged Tisza pályaudvar - Újszeged - Makó - Hódmezővásárhely útvonalon. Ha meg, Szeged - Rókus vasútállomás - Újszeged útvonalon menne, akkor egy kör tramtrainról is beszélhetünk.

Szeged - Röszke tramtrain lehetősége is adva van.

Vagyis igen: Szegeden egy jól működő tramtrain hálózatot lehet kiépíteni, aminek első eleme Szeged - Hódmezővásárhely.

2015. dec. 27. 08:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
46%
#6 Szeged-Makó-Hmvhely: egyetlen gondja van a hiányzó vasúti híd Szegeden. Erre MO-n belátható időn belül nem lesz pénz. Az EU meg csak akkor ad rá, ha visszaépítik a Szeged-Temesvár vasutat. Az meg a Szeged-Szabadka-Baja voallal egyetemben majd akkor fog megépülni, ha Szerbia is EU tag lesz és belép Schengenbe. Tartok tőle, hogy ez nem holnap vagy két év múlva lesz. Nagyokat álmodni lehet, de ha a realitásokhoz visszatérünk, messzebbre jutunk
2015. dec. 27. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
29%
Szuper! Nem lehetne valahogy Nyíregyházán keresztül Sárospatakot is érinteni?
2015. dec. 27. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

# 7:

érdekes, mert ha csak Szeged város - előváros tömegközlekedés fejlesztése a cél, akkor Temesvár sosem jönne képbe és Szerbia sem (kiesnek Szeged közvetlen elővárosi képéből).

A hiányzó vasúti hídról annyit, hogy jó kérdés: lehet-e kiskaput alkalmazni = szimpla gyalogos - kerékpáros - villamoshídról lenne szó. Az utasforgalom akkor is adná magát, ha csak villamos menne Újszeged vasútállomásig. A tramtrain meg, csak Makóig menne: Szegedről és Hódmezővásárhelyről (mivel mindkét településről, a vasúti kapcsolatot használná fel).



# 8:

ránéztél a térképre? Ismered az utasforgalmat? Gondolom nem, mert akkor az alapján kritizálnál.

2015. dec. 27. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Sajnos a tömegközlekedés nagyon gyerekcipőben van nálunk!

Olyan olcsónak kellene lennie, hogy az autósnak eszébe se juthasson kocsiba ülni, csak ha kocsikázni akar! Miskolcon valószínűleg sokat segítene egy körjárat, ami körbemenne az egész város körül a peremrészeket is érintve, vagy nagyon közel hozzájuk! És a kerékpárosokat is támogatni kellene ingyenjegyekkel bérletekkel!

2016. febr. 12. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!