3 oerce történt.2es metró, Örs. Bejáratnál a szokásos?
Ha nézi az a baj, ha nem nézi, akkor meg az a baj... .
Pintér egyik cége... Na és, ezzel sokat mondott az első hozzászóló. Csak mondom, hogy nem azért mennek ők oda dolgozni, hogy Pintérnek dolgozzanak, csak munkát vállalnak.
Igazán nem értem, miért kell velük ellenszenvezni.
Ja és a 3-as metró bejáratánál is, szépen elbeszélgetnek egymással, ott sem mindig nézik a jegyeket/bérleteket, de idáig, senki sem jelenti őket.
# 3/3 Időpont ma 07:37
Az első válaszoló inkább arra gondolt, hogy úgysem történik semmi, mert Pintér cége. Nem a munkavállalókat ekézte.
(Ha meg mégis, akkor tévedtem.)
A biztonsági őröket a metró bejáratnál felháborítónak tartom. Volt olyan (3-as vonal), hogy lazán hajléktalannak néztem őket. Kellet magyarázniuk, mire megértettem mit akartak.
A mások oldal, hogy az egyszeri biztonsági őr igen kevés pénzért dolgozik esetleg 2 darab 24 órás műszakot egyfolytában.
Valamikor a metróhoz volt a "szivarvágós" beléptetőkapu. Ahhoz kevesebb őr kellett...
Lehet, ha a jegyek bérletek árát a jövedelmekhez és a szolgáltatás minőségéhez igazítanák talán kevesebben bliccelnének, a biztonsági őrök is inkább utastájékoztató munkatárs pozícióba kerülnének át (hogy az említett cég továbbra is adhasson embert)
# 4: így már más. Pintér cégei, inkább a fővállalkozóknál jelenik meg. Az alvállalkozók (mondjuk, hogy vannak), szinte minden félévben (vagy még sűrűbben) váltják egymást (igazán névváltás az, ami történik).
Azt meg kell vallani, hogy nagy hülyeség, a biztonsági őrökkel végeztetni a jegy/bérlet ellenőrzést. Jó lenne a beléptetőkapuk a metróhoz és a HÉV-hez.
Lenne akkor is munkájuk a biztiőröknek, csak nem kell kint állniuk. Meg kell vallani, az is fura, ami a 4-es metró állomásainál van, az is fura. Kár, hogy nincs peronkapu, mert akkor az is elkerülhető, hogy valaki a peronra lépjen (mielőtt beérkezne a metró). Mielőtt valaki szólna: igen, már a M4 építése elkezdésénél szó volt a peronkapuról, vagyis ez egy régi javaslat, csak mindig elutasították (csak mert elvén).
Az első hozzászóló vagyok.
Nem tettem világossá, de kètfelé szedném a problémát:
1. Ha a biztonsági őr nem végzi a munkáját, legyen a munkáltató baja, bár utasként is szúrja a szememet, hogy erre megy el a jegyàrbevétel egy része.
Ha a biztonsági őr bunkó, beszól, udvariatlan, anyázik stb., akkor nincs helye olyan poszton, ahol rengeteg emberrel kell foglalkoznia. Akkor sem, ha 24 órás műszakokat nyom és három gyereket etet. Az ilyen őrizzen ugyanennyiért gyártelepet, ha kommunikálni képtelen. Ezért kell az azonosító alapján a megrendelő BKK tudtàra adni, hogy feladatát ellátni kèptelen dolgozóval találkoztál a metróban.
2.Maga a rendszer pénzkidobás, de sajnos politikai hátszél tartja életben. A beléptetőkapus rendszer sokkal olcsóbban volna üzemeltethető, hamar megtérülne az ára. A biztonsági szolgálatra amúgy is szükség volna, bár kisebb létszámban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!