Lehetne gyorsabb a gödöllői hév? Pontosabban a menetidőt csökkenteni?
15 éve járok ezzel a vacakkal. Egy óra a teljes vonal -.-
Lassúés rázkódik, hogy a többi közismert bajt ne is említsem.
Annyi felesleges megálló van pesten beül. Minden hévmegállóban 2-3 buszjárat is megáll. Mágyásföld alsótól, miért nem szüntetik meg a megállókat? A pestieknek ott a sok busz. Aki meg oda megy, az száljon át cinkotán.
Igazságtalan, hogy a pestiek kényelme miatt, mások szívnak és szó szerint szenvednek ezeken a százévec vackokon.
Lehet nem kellene a MÁV elővárosi fővonalaival összehasonlítani, de nem tudok mást tenni... :/
Azt az átlagsebességet nem is kell elérni, de kb. 40 perc Batyi - Szentendre, 20 perc Közvágóhídtól és az ember még csak Soroksáron van, 50 perc Gödöllő.... Reumás csiga...
A HÉV egy mostohagyermek.
Jó, vannak tervek a felújításra, "metrósításra", de...
Itt a tűzoltáson kívül semmit nem látni az elmúlt években, minden más ágazat, metró, villamos, nagyvasút fejlődik csak ez nem.
Azt se értem, valahol vágányzár van, fél év múlva utazom arra és ugyanúgy ugrál a HÉV...
Igazából a MÁV sem sokkal gyorsabb, viszont az meg alig áll meg a HÉV-hez képest.
Szerintem a tömegközlekedés egyáltalán nem fejlődik megfelelő ütemben Magyarországon. A buszok a dugóban állnak, a villamosokkal együtt küzdenek az autósoknak hangolt lámpákkal (utóbbiak döcögnek a szar pályán meg a váltókon), a metrók nagy része végül is elvan, bár az egyik kvázi életveszélyes, de az épp elég. A nagyvasutat sem mondanám valami jónak, volt 1-2 felújítás, de a késéseket még mindig nem sikerült 0-hoz közel hozni, gyakorlatilag tejesen megbízhatatlan.
Persze, a HÉV az talán ebben a sorban is a leghátrébb van, de hát ugye vakok közt félszemű a király, vagy melyik mondás is illene ide...
A villamosvonalakon folyamatosan vágányzárak vannak, felújítják a régi kocsikat, végre újakat is vesznek...
A MÁV elővárosi vonalai fejlődnek, kb. mindet vagy felújították, vagy újítják, vagy fogják, vagy karbantartják.
Én idén vonatoztam párszor, a nemzetközi vonatozást leszámítva egyszer volt 10 percen túli késés a 30a-n, a hatalmas utasforgalom és egy késésben levő gyorsvonat miatt. Egyébként semmi gondom nem volt se a ceglédi, se a szobi, se a hatvani vonalon...
Nekem személyesen a projektek elhúzódása, késése nem tetszik.
Nézzük akkor, miért nem fejlesztik a HÉV-et. Ki üzemelteti? BKV. Ki a tulajdonosa? Budapest. Ki használja? Fél Közép-Magyarország. Budapest örül, hogy egyedül finanszírozza? Nem. Köteles más is beszállni? Nem. Fog ezek után a főváros fejleszteni rajta? Nyilván nem.
Ezzel szemben a MÁV állami cég, ott egy kézben van minden, mégis csak az megy,amit az NFÜ szervez.
Új(abb) motorkocsikkal és jobban kiépített közúti és gyalogos kereszteződésekkel.
u.i: Megállók és csúnya pestiek? A megállók nem viccből vannak. Mátyásföldiek például mivel járnának ki Gödöllőre?
Ja és a Gödöllőiek Mátyásföldre?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!